Hejsan nu är det så att jag ska byta högtalare samt installera in basar. och nu undrar jag vilket märke som är det bästa på marknaden. säg gärna vilket märke ni rekomenderar
Gå in på www.seastreamsgarage.se och se om det passar, 1 mil till div. provlyssning har du. OBS! JAG säger inget om vad som är bäst, för det är det dina öron som ska säga dig. Och då kan man anpassa komponenter efter det, så långt det är möjligt med vad plånboken tillåter.
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Gå in på www.seastreamsgarage.se och se om det passar, 1 mil till div. provlyssning har du. OBS! JAG säger inget om vad som är bäst, för det är det dina öron som ska säga dig. Och då kan man anpassa komponenter efter det, så långt det är möjligt med vad plånboken tillåter.
Beror lite på vad det får kosta med men kör på Digital Design 15" och Amega Q-comp60 och massa effekt.
Angående basen har jag inte så mycket att säga emot, däremot har jag hört Amegas nya Qcomp, och de är mycket bra för pengarna, inget snack.
Men har man satt sig ut att leta efter det BÄSTA och extremaste på marknaden så är det inte Amega man skall välja.
Då har även Pierre annat hos sig som är bättre.
MEN, Pierre har helt klart en poäng i att det är ens egna öron som skall bestämma. Det finns dem som tycker att Biltemas högtalare är precis lika bra som DynAudio, och då är valet ganska lätt och billigt...
mvh Jonas
Senast redigerat av jonash (31 juli 2009)
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!