4434
Sök

Stulen 850 I Gbg ...

19 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Min kompis volvo 850 (Sleeper) har blivit stulen i GBG i veckan, och nu letar vi för fullt.
ALL HJÄLP vi kan få är av stor tacksamhet!!...

Mitt nummer är 0761667004 och min väns nummer och ALL INFO står i länken nedan..!!
(ligger fler sådana här trådar säkert på fler forum men sprid gärna vidare.)
http://www.zatzy.com/allmaent/351779-st … k-gbg.html

Avstängd
13 Inlägg
31 juli 2009
jag ska holla ögonen öppna kring göteborg!!!!!

19 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Tack det va snällt..
105 visningar nu så folk läser iaf (hoppas jag)

4 506 Inlägg
31 juli 2009
Bor 1,3 mil söder om göteborg, ska hålla koll efter den här.

Kan du andas kan du dö.

19 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Fint .! riktigt kul att folk ställer upp!
Det är fan synd att endel inte kan skillja från mitt och ditt, så att sånthär händer !!

I brist på annat :)
526 Inlägg
31 juli 2009
Ska hålla koll runt Thn smile Berättelsen på Zatzy gjorde mig fruktansvärt förbannd, och att folk inte FATTAR vad som är ditt och mitt, det är helt fruktansvärt!!

Jag hoppas verkligen du får några hjälpande tips smile

241 Inlägg
31 juli 2009
Ska hålla ett öga uppe för den, bor ändå i backa.

NissanMotorsport
31 juli 2009
Läste på zatzy om att de fanns vissa kännetecken, man behöver ju inte stirra sig blind på om liknande bilar saknar toning på vänsterbakdörr och har en dekal,  tar 30 min och tona, 10 min och riva ner toningen..  men ska hålla koll här uppe i västmanland iaf.. lite långt ifrån men man vet aldrig..

19 Inlägg
1 augusti 2009
Trådstartare
nuffe: ja den berättelsen gjorde mig oxå jävligt arg. känner ju lill grabben i verkligheten och kan tänka mig hur fan han kände sig när hans saker och den coolaste bilen i världen va borta.. !!!

Calle och Mig1408: är tacksam för all hjälp som går att få.

19 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
Bilen är hittad. Plockade fälgar samt lite motordelar.. Tack till er som tog er tid att hålla koll på vägarna runt omkring gbg.

Mer info finns på zatzy

4 506 Inlägg
2 augusti 2009
Segt, läste resterande info @Zatzy. Tror du dem vet vad det var för bil de hade snott?
inte att det var en Volvo 850 då utan vad som ruvade under huven.

Kan du andas kan du dö.

561 Inlägg
2 augusti 2009
Ett tips lär ju vara att kika i närheten av alla mekgarage runt göteborg. Jag tror nån står och plockar ut motorn just nu, om dom inte gjorde det inatt....

Fy fan... hoppas det löser sig..

19 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
jag vet inte va de kan va för människor "liga" eller så..
en kompis sålde sin s70 till en kille i gbg som blev av med sin 850, trimmad precis som min kompis (inte lika brutalt trimmad kanske) men iaf! ..
vem vet, va det slumpen eller organiserat..?

4 506 Inlägg
2 augusti 2009
Jag tror nästan att det e organiserat, Har läst om ett flertal sådan här stölder på Volvo FWD T5'or
Karossen står på en parkering rensad på det som tjuven ville ha.

Min polares morbror blev av med två stycken väl trimmade T5'or och båda användes vid bankrån där efter.
Så det verkar inte som dem har dem för att sätta snabba tider på strippen eller bana.
Nu kan man ju iof inte styrka att det är kopplat till dessa stölderna, men det är inom GBG.

Kan du andas kan du dö.

44 Inlägg
2 augusti 2009
kollat i säteriet i mölnlycke? kan ta en vända upp sen å kolla annars

Sök