hej jag är 17 år o har precis köpt min första bil en volvo s70 har polerat upp den och solfilmat men nu vill jag måla min bromsok, så min fråga är ngn som vet var man kan hitta billig röd färg? och måste de vara ngn speciel färg? (typ värme bestämd)
Få bort alla stora rostflagor .. ytrost gör inget om det sitter kvar. Sen tar du 3-4 lager med hammarlack så sitter det länge Hammarlack är tålig o bra färg
hammarlack är djävulens påfund och skall aldrig användas på en bil!
Hahaha pga silikon? Kan hålla med om att sprayen inte är så j*vla rolig men pensel färgen är ju grym och funkar utmärkt till block
problemet är inte att måla med den utan ifall man ska lägga någon annan färg sen i framtiden, då är det kört, man måste slipa ner till metallen och det är inte så kul för den där j*vla hammarlacken sätter igen papprena hela tiden!
HAMMARLACK TILLHÖR MOPPEÅLDERN!!!!
bättre att slipa rent, tvätta & grunda med 2k grund & sen en 2k färg uppe på det så kan du lacka om dom om du skulle vilja det någon gång
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må