2269
Sök

Mercedes w124 styling?

112 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare
Tjenare.. tänkte höra mig för vart man kan hitta shysta grejjer till w124 mod.?
ge gärna lite bra tips om vart man kan köpa kjolpaket osv osv..
tackar på förhand.Mvh

730 Inlägg
9 augusti 2009
Tycker den är fin som den är

10 Inlägg
9 augusti 2009
Kjolpaket? Det är ingen 200sx du äger..

Snygga fälgar och en sänkning är allt som behövs.. (inga från din lokala däckkrängare. oftast) kanske amg fälgar el. liknande, Splitfälgar?

Sen kan man ju alltid pilla med detaljer som nedlackning och grillbyten osv, osv.

SVK Customs
1 639 Inlägg
10 augusti 2009
Jag kanske kan hjälpa dig, så blir det en supertouring kombi i kolfiber haha wink

LillNaisarn
10 augusti 2009
Kollat tex XTSD.se eller MBSCA.com där finns klarglas och annat små plock, annars om du ska köpa kjolpaket mm så är finns det inte så mkt fint kollat tex rpglasfiber.com som säljer Wald V4 kopior samt E500 paket några av få snygga paket till 124:a

112 Inlägg
10 augusti 2009
Trådstartare
krille_hlm skrev:
Jag kanske kan hjälpa dig, så blir det en supertouring kombi i kolfiber haha wink

vad kommer det att kosta då?

Bärs!
3 456 Inlägg
10 augusti 2009
CLIFF_ skrev:
krille_hlm skrev:

lol

Jag håller med A_Stenberg iaf, "Snygga fälgar och en sänkning är allt som behövs"

Garaget.org peakade 2008.

Das vas das das
179 Inlägg
10 augusti 2009
Aga_Diff skrev:
CLIFF_ skrev:
krille_hlm skrev:

lol

Jag håller med A_Stenberg iaf, "Snygga fälgar och en sänkning är allt som behövs"

håller också med, den blir mer lett såld som original men ett par 17-18 tums amg skulle inte skada.

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

LillNaisarn
10 augusti 2009
danne460 skrev:
Aga_Diff skrev:
CLIFF_ skrev:

lol

håller också med, den blir mer lett såld som original men ett par 17-18 tums amg skulle inte skada.

Han har ju AMG monoblock kopior bara på bilen roll

112 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
danne460 skrev:
Aga_Diff skrev:

lol

Han har ju AMG monoblock kopior bara på bilen roll

det bir väll andra fälgar senare.. men jag tycker att dom där gör sig bra på bilen ..

Sök