3098
Sök

Skapar denna tråden till er som känner till information om planeten Nibiru(Planet X)

blacken
12 augusti 2009
tkd_rille skrev:
blacken skrev:
tkd_rille skrev:
emm, var de inte så att de räknade ut att vi skulle gå under av en bumling 98? eller någon gång på 90 talet. och vi lever ännu. smile

Det var faktiskt en "nära miss" som det heter, någon gång på 80 eller 90talet. Den kom ur ingenstans och passerade genom våran yttre atmosfär (ska finnas på film). Den trodde dom att den skulle träffa och hade sen gjort det, så hade det varit ajöss med oss. Så stor var den...

Nära skjuter ingen hare smile.  jag kommer dock ihåg att någon sådan som förutspår en massa skit sade att vi skulle gå under 98 har jag för mig.. tidigare än så kan jag inte komma ihåg då jag var för ung på 80 talet smile

Det är ingen fråga OM, utan NÄR det drattar ner en "planetförstörare" här på jorden, och statistiskt sett så har vi gått långt över tiden för en sådan händelse.
Och vi har inga möjligheter eller kapacitet för att avvärja ett sådant hot mot oss, utan när den kommer, så kommer den att slå ner. Absurt nog så är "vinnarna" dom som omedelbart dör vid träffen, dom överlevande kommer att få uppleva helvetets alla fasor innan dom dukar under.
Om det händer i morgon eller om 10 år vet man inte, men det kommer att hända, det är bara en tidsfråga..
Senast redigerat av blacken (12 augusti 2009)

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
12 augusti 2009
blacken skrev:
tkd_rille skrev:
blacken skrev:
-

-

Det är ingen fråga OM, utan NÄR det drattar ner en "planetförstörare" här på jorden, och statistiskt sett så har vi gått långt över tiden för en sådan händelse.
Och vi har inga möjligheter eller kapacitet för att avvärja ett sådant hot mot oss, utan när den kommer, så kommer den att slå ner. Absurt nog så är "vinnarna" dom som omedelbart dör vid träffen, dom överlevande kommer att få uppleva helvetets alla fasor innan dom dukar under.
Om det händer i morgon eller om 10 år vet man inte, men det kommer att hända, det är bara en tidsfråga..

Glädje förstörare tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Svetsare
3 150 Inlägg
12 augusti 2009
LeafBox skrev:
blacken skrev:
tkd_rille skrev:

-

Glädje förstörare tongue

Hehe    Ja det va nåra positiva ord man fick höra  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

blacken
12 augusti 2009
ZonaX skrev:
LeafBox skrev:
blacken skrev:

Glädje förstörare tongue

Hehe    Ja det va nåra positiva ord man fick höra  tongue

Joo, så här i bistra ekonomiska tider så försöker man att muntra upp så gott det går..tongue

250 Inlägg
14 augusti 2009
Nibiru är en planet som går i en epiliptisk bana med solen i en av de två skarpaste "svängarna"
Omloppstiden för Nibiru är ca 3600 år. På Nibiru bor det en ras som kallas Nephilim (Betyder "De på jorden nedstigna") och de sägs vara skaparna till mänskligheten. I alla större religioner (där räknas även grekisk, romersk och nordisk mytologi in) finns samband som kan knytas ihop till den "verkliga" skapelsehistorien.
Anu hetter Nephilims överhuvud. Han hade 2 söner som hette Enlil och Enki. Enki skapade människan, för att Annunaki (någon slags "slavras" till Nephilim) gjorde uppror för att dom tyckte att dom jobbade för hårt med att hitta guld och andra ädelmetaller, så att människan skulle kunna göra jobbet i Annunakis ställe.

Det blev lite intriger o hitan o ditan inom Nephilim så senast Nibiru var här (för ca 3600 år sedan) beslöt sig Enlil för att utrota mänskligheten genom syndafloden (som enligt bibeln hände för ca 3600 år sedan).
Men Enki räddade några människor som sen fortplantade sig osv.

Och nu är det alltså dags för Nibiru att återinträda vårat solsystem.
Det finns flertalet texter i bibeln som styrker detta (se t.ex första mosebok, kapitel 6 där det står om gudasöner som i bibelns orginalspråk heter just Nephilim).

Detta är vad jag kommer ihåg i korta drag efter att jag läste boken "Den 12e planeten" av Zecharia Sitchin som handlar om just Nibiru.. Det låter faktiskt ganska trovärdigt när man läser boken men ändå...

Mayakalendern är från början felräknad så den slutar inte alls 21 december 2012 utan de va någon gång under 2011 egentligen.

Nibiru och Mayakalendern har INGET gemensamt även om alla tycks tro det bara för att tiden är ungefär den samma.

Volkswagen - Das Auto

Sök