det var en grym kväll körde mitt första race och det var inte det sista skit skoj gott adrenalin man hade kopplingsfoten bara skaka när jag stod vid starten så viftar tjejen ner och man bara pungar järnet och drar om golfen brevid sjukt go kännsla när är nästa gån i kungälv eller i närheten någon som vet?
Sådan info kan inte publiceras här då det är emot garagets regler + att då finns det viss risk att våra vänner i blå-vita bilar närvarar redan från början så notera även att det uppskattas om information om var, när och hur det ägde rum inte heller publiceras i detta forum.
Jag vet men så är det utan bilderna (skojade mer) Men var du själv på det racet? om du var det varför inte sammanställa lite så blir det lite bättre kvalité på inläggen ;
En sak kan ni nu mer glädjas åt! GSR har fått en ruskigt bra tillgång, racen kommer numera bli filmade! Så film på vårat nästa race kommer, hoppas ni uppskattar detta! Ber om ursäkt för avsaknaden av bilder sen förra racet. Väl Mött //GSR
En sak kan ni nu mer glädjas åt! GSR har fått en ruskigt bra tillgång, racen kommer numera bli filmade! Så film på vårat nästa race kommer, hoppas ni uppskattar detta! Ber om ursäkt för avsaknaden av bilder sen förra racet. Väl Mött //GSR
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-