3817
Sök

Golf frågor.

6 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
funderar på att köpa golf 2 en 88 eller något sånt, så ingen ny, 2 dörrars. och tanken med den är såklart att styla och snygga till den.
har några frågor någon som har en eller vet finns de några sportstolar som man kan fälla så man kommer in i baksätet ?
vad ligger skatten på på en sån gammal bil ?
och vad kostar en lackering av en sån bil,? är då ute efter någon som lackar en hel bil runt lund.

Mvh Oscar smile

6 Inlägg
15 september 2009
jag har en golf 2 88

har varit inne på att skaffa sportstolar, men vet ej om det finns några uppfällbara.

skatten går på 1300/år smile

jag är en 18 årig kille från stöde som läser på industri programmet på västermalm

508 Inlägg
15 september 2009
Jag har sett att det finns sportstolar med fällbar rygg minns inte vart. Själv har jag en Elektrisk ställbar sportstol och den kan jag fälla ryggen på men den finns nog inte att köpa längre då jag letar efter en av samma model kostade runt 12.000 ny för 5 år sen. Märket är BBS .

6 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
ludd3 skrev:
jag har en golf 2 88

har varit inne på att skaffa sportstolar, men vet ej om det finns några uppfällbara.

skatten går på 1300/år smile

okej tack smile

6 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Volvo glidaren skrev:
Jag har sett att det finns sportstolar med fällbar rygg minns inte vart. Själv har jag en Elektrisk ställbar sportstol och den kan jag fälla ryggen på men den finns nog inte att köpa längre då jag letar efter en av samma model kostade runt 12.000 ny för 5 år sen. Märket är BBS .

okej, vad heter dem då, kanske kan hitta något begagnat smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 september 2009
Skatt e ju inte direkt de som kostar pengar på bensinbilar big_smile
Står de å faller på någon hundring per år så e de ju inge vidare...antar att du var mer orolig för försäkringen? Ring runt, varierar enormt. Min kostade 1600 per år, turkarna som köpte den bodde i ghettot och fick pröjsa 3500 eller nåt, för liknande försäkring hehe tongue
Bra nybörjarbil iaf

Sök