3734
Sök

Dags för fest! Behöver tips på "vuxen-fest" lekar :D

248 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Tjenare pajsare!

Nu har man fyllt 21 år och ska dra ihop en dunderfest tillsammans med en polare som också fyllt precis. Ska försöka få lite knorr på festen så de inte blir som vilket krök som helst. Vi har kommit fram till att vi ska försöka köra lite lekar så  att får garva ordentligt. Det ska inte vara några öl-hivar tävlingar eller liknande eftersom vi dels kan de allra flesta och inte behöver hjälp med att stjälpa i oss alkohol längre:)
Så några tävlingar, lekar, spel som passar oss "små-vuxna" smile

Hoppas jag får några tips från det här hållet!big_smile

mvh/ Jocke

DFFL
9 020 Inlägg
15 september 2009
Runka bulle!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
4 001 Inlägg
15 september 2009
FireTraXX skrev:
Runka bulle!

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

248 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
hahaha va bra vi kan sitta o kolla på youtube klipp tongue
neeeeejj!! kom igen nu tongue

4 001 Inlägg
15 september 2009
sätt ihop grupper på 3-5 pers och sen spelar ni upp 10-20 intro från gamla klassiska 80-tals serier som A-team & Hulken & Miami Vice osv. som en tävling, kan bli rätt skoj

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Diktator
968 Inlägg
15 september 2009
kolvas skrev:
sätt ihop grupper på 3-5 pers och sen spelar ni upp 10-20 intro från gamla klassiska 80-tals serier som A-team & Hulken & Miami Vice osv. som en tävling, kan bli rätt skoj

nostagi.. köra NES och sånt.. brukar äga fett på fyllan

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
15 september 2009
Jockessaab skrev:
hahaha va bra vi kan sitta o kolla på youtube klipp tongue
neeeeejj!! kom igen nu tongue

Vadå?
Du fick ju tips om lekar av mig.big_smile

Supraman
2 300 Inlägg
15 september 2009
Gå tillbaka när ni va små.
Vad lekte ni då?
Man brukar få goa garv när man ska göra nått riktigt barnsligt.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

4 554 Inlägg
15 september 2009
bästa är ju att ge alla som kommer var sin hemlig uppgift att utföra under kvällen, en ska spela dryg en ska vara allmänt korkad en ska ragga på en kille osv kan bli dökul

1 570 Inlägg
15 september 2009
Kurragömma eller blindbock vore ju kul när alla är fulla. Bollkull kan man ju leka i vardagsrummet också.

Ryska posten vore festligt, alla blir svartsjuka och drar kniv så blir det knivkurragömma.

"Key parties, a phenomenon in the 1970s, were sex parties attended by couples in which the men would all throw their keys into a common bowl, then their wives would pick a key out of the bowl and go home with the man whose key it was"
Senast redigerat av henrikh (15 september 2009)

Avstängd
424 Inlägg
15 september 2009
henrikh skrev:
Ryska posten vore festligt, alla blir svartsjuka och drar kniv så blir det knivkurragömma.

hahaha lol

team Svineri. Volvos under construction.

Svetsare
3 150 Inlägg
15 september 2009
turbo5a skrev:
henrikh skrev:

hahaha lol

Hahahaha   xD  lollol

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Os Difuntos
1 822 Inlägg
15 september 2009
ZonaX skrev:
turbo5a skrev:
henrikh skrev:

hahaha lol

Hahahaha   xD  lollol

Roligaste jag läst på jävligt länge lol Sitter å får små skrattanfall trots att det var 5 min jag läste det..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
16 september 2009
Fyllebrännboll är SATANS roligt:D

samla ihop ett gäng så ni är lika många singelkillar som singel tjejer.... kör sanning och konsekvens med den grövre formen av konsekvenser;)

Team Insane Racing

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
16 september 2009
Har ni utrymme finns mängder. Storsäckshoppning. Testa om ni klarar att 4pers ska hoppa säck, samtidigt i samma säck. 2lag som tävlar och glöm inte filmkameran. big_smile

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
16 september 2009
Irlänsk julafton eller vad fan det heter, man super springer runt en pinne typ sådär 10-20 varv o sen skall man springa tillbaks, riktigt sjukt kul, folk springer ner häckar genom rutor o allt möjligt.

Snurra flaska, ja det låter bögigt men ha helt sinnesjuka och äckliga idee´r är jävligt roligt, typ ät en macka rostad med vodka o leverpastej, drick en 6a shot tabasco, sniffa vitpeppar, sniffa öl, vågar man inte eller nekar utmaningen så blir man skjuten i låret av luftgevär. Eller liknande då mesar ofta finns med.

Är ni ute på krogen, (detta går hemma med, men roligare ute) kör hitta gröna gubben, altså gröna gubben är en fiktiv figur, så säger du till din polare exempel gröna gubben finns bakom bardisken i jägerflaskan, så måste personen i fråga hoppa över baren o kolla, ev dricka jägern i flaskan o gå tillbaka till dig o ge dig gröna gubben sen e det hans tur, Den kan vara överallt finns inga gränser, innanför trosor, i en polisbil osv osv.

tävla om vem som gör fulast dans, mest lik en våldtäcksman vem som har sniknast min, eller kombinera allt, fan det finns hur mkt som helst man kan hitta på.
ha en trevlig fest.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

12 086 Inlägg
16 september 2009
I nyår körde vi massa lekar, kommer dock bara ihåg en. Man va i lag om 1 kille o 1 tjej sen skulle man "knulla" sönder ballonger i olika ställningar på snabbast tid. Det är inte lika lätt som de låter när man har några järn i sig.
Rekomenderas! wink
Senast redigerat av JapMax (16 september 2009)

116 Inlägg
16 september 2009
JapMax skrev:
I nyår körde vi massa lekar, kommer dock bara ihåg en. Man va i lag om 1 kille o 1 tjej sen skulle man "knulla" sönder ballonger i olika ställningar på snabbast tid. Det är inte lika lätt som de låter när man har några järn i sig.
Rekomenderas! wink

HA HA HA  vilken grej å komma på

Lika Barn Leka Bäst..

Sök