3252
Sök

Pontiac Le Mans 1972

326 Inlägg
25 september 2009
Trådstartare
jag skulle gärna vilja veta vem som äger PONTIAC LE MANS - 72 med reg nummer DXN 987 , det har varit min pappas en gång i tiden, men eftersom han va med om en bil olycka 95 och omkom då, så sålde min mamma bilen till nån i hille (gävle) som troligt vis lackade om den i gult. så jag skulle vara så enormt tacksam om någon kunde ge någon upplysning om vem som äger den nu så jag skulle kunna få se bilen igen, den har ju en massa minnen med sej. hoppas ingen tycker illa om inlägget mvh henke

177 Inlägg
25 september 2009
Hej!

Transportstyrelsen har en SMS tjänst som du kan använda. Du skickar in regnummer så får du namn och adress tillbaka smile

375 Inlägg
26 september 2009
Zeecor skrev:
Hej!

Transportstyrelsen har en SMS tjänst som du kan använda. Du skickar in regnummer så får du namn och adress tillbaka smile

Jaså funkar det igen nu? Var ju ett tag sen dom tog bort den tjänsten för att spara pengar.

36 Inlägg
26 september 2009
Skicka reg.nummer till 72503 så ska du se att du får fram ägaren. smile

326 Inlägg
26 september 2009
Trådstartare
Dirk Diggler skrev:
Zeecor skrev:
Hej!

Jaså funkar det igen nu? Var ju ett tag sen dom tog bort den tjänsten för att spara pengar.

har oxå för mej attt dom tog bort den tjänsten hmm känner ju ett stort behov av att få tillbaks bilen i familjens ägo, de är ju trotts allt ett minne.

36 Inlägg
26 september 2009
Dom tog tillbaks den för det var många som använde tjänsten mm. Nu kostar det dock 3kr/sms mot endast SMS-avgiften förr.

326 Inlägg
26 september 2009
Trådstartare
Mofftre skrev:
Dom tog tillbaks den för det var många som använde tjänsten mm. Nu kostar det dock 3kr/sms mot endast SMS-avgiften förr.

vad bra, ska försöka med de. om någon annan har någon upplysning om bilen så kontakta mej mvh henke

Sök