4442
Sök

Funderingar kring Pioneer DEH-P8100BT

188 Inlägg
23 september 2009
Trådstartare
Har funderingar på att köpa en Pioneer DEH-P8100BT men undrar om den är värt sitt pris på 4400?smile samt om de finns bättre spelare i samma prisklass? just nu har ja inte så mycket som ska kopplas in till den i bilen men kommer bli destu mer när ja börjar bygga senare smile

188 Inlägg
23 september 2009
Trådstartare
Ska ja köpa denna eller finns de andra som är bättre i samma prisklass?smile

188 Inlägg
6 oktober 2009
Trådstartare
ingen som har koll?smile

4 005 Inlägg
6 oktober 2009
Du får inte bumpa dina egna trådar....

Dock är stereon bra. Om du inte behöver bluetooth så finns ju 5100UB med.

51 Inlägg
6 oktober 2009
Jag har 5100UB och den har 3 par lågnivå ut och 7 bands EQ och justerbara HPF och LPF. Är nöjd med den än så länge. Köpte den för ca 2200 på pixmania. Tror de ska gå att köpa till en blåtandsenhet separat också. Det enda som kan ses som negativt är väll att usbingången sitter på framsidan. Går ju att få snyggare installation om den sitter bak och man drar den till handsfacket.
Senast redigerat av daniz (6 oktober 2009)

108 Inlägg
6 oktober 2009
Då slår vi ett slag för kenwood då! smile

Jag skulle rekomendera dig att kika på Kenwood KDC-BT8044UY, riktigt trevlig maskin!

Har USB ingång, bluetooth (som fungerar riktigt bra med att streama musik från mobilen, samt att det medföljer mikrofron som du kopplar in till maskinen, och kan använda din stereo som handsfree till mobilen), EQ, Tidskomp, fullt stöd för ipod/iphone. Denna maskin listar ord pris 3000kr smile

Lycka till!

Gå gärna in och gilla mina sidor, kommer uppdateras hela tiden!
Bilvårdshörnan
Bilstereohörnan

Sök