3923
Sök

vad vill polisen min bil?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
när jag sitter vid datorn så har jag utsikt över bilparkeringen där min bil står och jag har märkt att polisen har kommit å kollat in min bil några gånger varför gör dom de? :S dom har kommit med både civilbilar och vanliga polisbilar vad tror ni dom har för syfte? jag har kollat upp min bil och den är inte stulen.

362 Inlägg
24 augusti 2006
Hehe, har vart ute för samma sak... Ja ringde upp å frågade va dom ville, 
Men dom bara ställde motfrågan: Tycker du inte att de e bra att vi har koll på din fina bil???
Sen fick de vara... 
Slutsats: Ha koll i backspegeln för de e nog där du ser dom nästa gång... smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
Shorty666 skrev:
Hehe, har vart ute för samma sak... Ja ringde upp å frågade va dom ville, 
Men dom bara ställde motfrågan: Tycker du inte att de e bra att vi har koll på din fina bil???
Sen fick de vara... 
Slutsats: Ha koll i backspegeln för de e nog där du ser dom nästa gång... smile

förmodligen har jag väll gjort något dumt som dom har sett men inte behöver dom åka till mitt hus och titta till den flera gånger tongue men om jag åker dit för fortkörning så får jag väll räkna med att jag inte kan förklara det som en engångsföretelese för nåt vet dom.

House/Trance diggare
287 Inlägg
24 augusti 2006
Äsch...dem kan väl inte göra nåt. Bra att dem kollar till den så minskar risken för stöld ju smile

Eller så är det en bilintresserad polis som även han har en Skoda kanske haha, spekulerar lite vilt nu tongue

362 Inlägg
24 augusti 2006
Hehe ja "Gubbarna" i min kommun känner man rätt väl så de e svårt att dölja nåt längre... tongue
Kommer rätt bra överrens me dom nu förtiden... "if you Can´t beat´em, Join´em" big_smile

Lord
125 Inlägg
24 augusti 2006
Det kan ju vara så att en svart RS har blivit stulen och att de råkar få syn på bilen och slår upp regnumret. Eller så har du bara svinat för mycket! big_smile

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 augusti 2006
dom kanske tycker "fan vilken ball skoda, vi ringer grabbarna nere på sation så dom också kan spana in denna skoda... om detn nur är en skoda^^" hehe nej men jag had ebara blivit glad.. ser hellre att två snutar snokar runt en två bil tjuvar

Bmw osv..

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
24 augusti 2006
Kanske är gratis ronderande poliser som bara kikar så din bil inte blir stulen. smile De kanske letar efter nått att anmärka på... för brett utblås smile... näe, det lutar nog mot att de vill ha koll i fall du skulle få för dig att köra fort eller något liknande.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

1 489 Inlägg
24 augusti 2006
Kör en runda och kolla om dom kommer bakom. Stanna då framför dom och gå ut (Med händerna i luften, annars blir du skjuten) och knackar på rutan och frågar om dom vill nåt särskilt eller om dom har lite och göra wink

• Även den starka måste ta i när han skiter

Sök