Ett bra sätt ä att fixa tjej. När ja ä hos tjejen finns de inge å göre på själv på nätterna så då somnar man till slut. Vänder rätt dygnet när ja sover hos henne. eller oftast iaf.
Annars har ja väl i stort sett samma problem som dig
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Ett bra sätt ä att fixa tjej. När ja ä hos tjejen finns de inge å göre på själv på nätterna så då somnar man till slut. Vänder rätt dygnet när ja sover hos henne. eller oftast iaf.
Annars har ja väl i stort sett samma problem som dig
Ja jo det e ju en tjej som har orsakat mina sömnproblem så inte kommer jag skaffa en till
Hade samma problem när jag var arbetslös. Var alltid uppe till 05:00 (ca) och hittade på diverse saker. Sedan vaknade jag alltid framåt 18:00. Det var väl inte jättebra, med tanke på möten med Arbetsförmedlingar och sådär. Nu längtar jag nästan tillbaka till det, eftersom att jag är så förbannat morgontrött av mig. Det är inte kul att gå upp vid 06:30 varje morgon. Usch.
Väcker en ganska gammal tråd till liv har nog testat det mesta idag men inget hjälper
Jadu Söndagnatt brukar ju kunna vara ett problem Ofta beror väll det på att man kan ha sovit lite länge på morgonen efter vissa "utsvävningar" på natten innan. Men är det något som har pågått länge eller är det bara en engångsföreteelse? Själv verkar mina sömnproblem gå i cykler. Nu när det börjar bli mörkt och dystert ute så blir mina tankar och humör på samma sätt och mina problem startar igen.
Är det endast pga utav sovmorgon på dagen så gör om gör rätt Inte ligga och dra sig utan försöka ta sig upp även om det kan vara tungt
Är det av pga av andra problem så får du gärna höra av dig då jag har stor erfarenhet av detta och har gått i terapi mm för mina sömnproblem. Jag vet verkligen hur tungt det kan vara att leva utan sömn och hjälper gärna till om jag kan.
Suck. Jag är trött på detta nu. Fick ställa in ett möte idag för att min skalle inte vet var den sitter. Att då försöka lära sig något? Jag har testat allt folk tipsat om, även sömnpiller, men det hjälper dåligt. Och tar jag piller ser jag tydligen värre ut än många knarkare enligt min omgivning, smtidigt som det känns som jag är full - ser suddigt och saknar 100% kontroll, i upp till 18timmar. Jag är trött på att ligga som en propeller i 3-4timmar innan jag kan somna vid 5-6. Jag vill ha en lösning, någon som har tips?
Suck. Jag är trött på detta nu. Fick ställa in ett möte idag för att min skalle inte vet var den sitter. Att då försöka lära sig något? Jag har testat allt folk tipsat om, även sömnpiller, men det hjälper dåligt. Och tar jag piller ser jag tydligen värre ut än många knarkare enligt min omgivning, smtidigt som det känns som jag är full - ser suddigt och saknar 100% kontroll, i upp till 18timmar. Jag är trött på att ligga som en propeller i 3-4timmar innan jag kan somna vid 5-6. Jag vill ha en lösning, någon som har tips?
Propellern känner man till Den är bara sådär!
Läste lite av dina bloggar och det verkar som om du har en del som snurrar i skallen. Sedan så verkar du ju ha vänt på dygnet å det grövre. Men det är lätt hänt att det blir så när man har huvudet fullt med tankar och funderingar. Men helt klart bör du ju se till att få dygnet rätt till att börja med. Även om nu inte John Blund behagar dyka upp så är det en bra start. Personligen så åkte jag till jobbet även om jag bara fått någon timmes sömn eller ingen alls. Nu vill jag ju inte att du ska somna bakom en ratt och skada dig själv eller någon annan så det är en fin avvägning. Min hjälp var helt enkelt att prata med en psykolog om vad som snurrade i huvudet. Det var svårt att gå dit men jag fick mycket ur mig som jag aldrig skulle prata med vänner eller familj om.
Se till att bli av med hjärnspökena så ska du se att sömnen kommer.