3070
Sök

Tips på cd, högst 2500kr?

80 Inlägg
30 oktober 2009
Trådstartare
Tjena:)

Skulle vilja få lite tips på en bra cd:) kravet är att den har dubbla lågnivåutgångar, för jag ska koppla in två steg. Ett till basen och ett till framsystemet.

Kom med förslag!

//johan

2 665 Inlägg
30 oktober 2009
En compactdisc kan du inte koppla någonting till! hahahahahahahahaha

Är det kanske en ny huvudenhet med cd spelare du menar?

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

101 Inlägg
30 oktober 2009
Rickard-v skrev:

alltid kul med folk som märker ord^^

80 Inlägg
30 oktober 2009
Trådstartare
Rickard-v skrev:

Du fattade inte att jag menade cd spelare då?smile

6 558 Inlägg
30 oktober 2009
Tycker du ska försöka att lägga till ca 300kr så kan du köpa en kenwood 8044a den har 3 rca .. blåtand...usb ..tids-komp å en heldel till.... sen låter den grymt bra smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

38 Inlägg
30 oktober 2009
Tycker denna e bra för den prisklassen som du e ute efter..Den har 3 utgångar för steg smile

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=281672

260 Inlägg
30 oktober 2009
Racer-putte är inne på helt rätt spår! En kenwood 8044a är det bästa du får under 3000kr. Bra pris på ullareddigital.

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
30 oktober 2009
racer-putte skrev:
Tycker du ska försöka att lägga till ca 300kr så kan du köpa en kenwood 8044a den har 3 rca .. blåtand...usb ..tids-komp å en heldel till.... sen låter den grymt bra smile

Klart det ska vara en 8044 Alla dagar i veckan smile. Finns nog inge bättre för dom pengarna.

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

80 Inlägg
30 oktober 2009
Trådstartare
racer-putte skrev:

Okej:P Jo jag har ju hört att många har snackat om den och alla säger att den väldigt prisvärd:) Blir nog att jag köper den eftersom den får så bra kritik av alla:D

2 914 Inlägg
31 oktober 2009
Powerbass skrev:
racer-putte skrev:

Okej:P Jo jag har ju hört att många har snackat om den och alla säger att den väldigt prisvärd:) Blir nog att jag köper den eftersom den får så bra kritik av alla:D

kan då inte gnälla på min 8044 wink

80 Inlägg
31 oktober 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Powerbass skrev:
racer-putte skrev:

kan då inte gnälla på min 8044 wink

Härligt å höra:D

80 Inlägg
31 oktober 2009
Trådstartare
Nu när jag ändå har skapat en ny tråd kan jag passa på att fråga en till sak:) Basen jag ska stoppa in i bilen är en powerbass 3xl 12:a 2x1 ohm. Ska driva den med ett b2 mono på 1800wrms i 1 ohm, 1000wrms i 2ohm och 570 i 4ohm. Jag ska driva den i 2 ohm. Nu är frågan, är det någon som har erfarenhet av den här basen? Ska nämligen bygga en låda till den. Någon som har några bra tips på ritningar? Jag är en kille som älskar bas på höga volymer och jag vill gärna bygga en låda som gör det möjligt:D

Väldigt tacksam för svar, för jag tänkte att jag skulle börja bygga så snart som möjligt!big_smile

Sök