3862
Sök

Colaa:s favvobil omgjord i Photoshop på begäran!

72 Inlägg
23 september 2006
Trådstartare
#1
Colaa ville ha en opel vectra omgjord så här e resultatet... Kanske inte riktigt vad du var ute efter colaa men kanske nått du gillar? wink Jag hatar 4-dörrars bilar så jag tog mig friheten att göra om den till coupé big_smile Allt det där konstiga på sidan har jag målar själv så det skulle förställa airbrush men det ser ut som om en utvecklingsstörd picasso vart i farten big_smile hahahaha!!

Sen gillade jag inte fronten så ja gjorde om den lite oxå.. Komentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OBS!! det blev stressigt framåt slutet så detta är inte det bästa ja kan...

http://img230.imageshack.us/img230/4944/vectramq4.jpg


Opel Astra Coupé

http://img230.imageshack.us/img230/9905/vectracoupeairbrush2halvlilaiv0.jpg

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D

LillNaisarn
23 september 2006
#2
Riktigt läcker , tror dock det skulle varit snyggare om du behållt listen till dörren, men den dära skulle i mina ögon vara helt klart en prisvinnare , speciellt med den lacken

4 571 Inlägg
23 september 2006
#3
Såg lite för "slät" ut för den extrema lacken och kjolarna men helt klart godkänt!


12 Inlägg
23 september 2006
#4
Såg riktigt bra ut, Men personligen vill jag bara ha en stilren, inte för extrema kjolare, lite rakare linjer.

Men såg rätt ball ut. smile

72 Inlägg
24 september 2006
Trådstartare
#5
Tackar som fan dudes! förstår vad du menar med för slät,,, en smidig typ M3 breddning på bakskärmarna hade gjort sitt men ja kom på det efteråt. sen blev hjulhusen as kassa,, fattar inte varför jag inte fixade det innan ja la upp,,, jaja,,, bara o träna vidare,,, MEN nu e d eran tur gubbar! Ja vill se moddade oplar så det skriker om det! Kul o se vad ni hade gjort för coola modds! Peace!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D

12 Inlägg
24 september 2006
#6
Jag ska bara fixa min digicam så ja kan meka med min lite i PS

72 Inlägg
24 september 2006
Trådstartare
#7
har nu lagt upp info om min vinterbil,,, vad tycker ni om planerna? big_smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D


Sök