Hejsan, Jag har en Bmw E34 525a som står nu, Jag skulle koppla in slutsteg och baslåda med min polare men efter vi fixat med kablarna och de, Så skulle vi kolla batteriet,
Då hittade vi ett problem, Vi hittar inte det jävla batteriet. Vi har kollat i bagageutrymmet och under huven.
Är det någon som har bild eller kan förklara vart det sitter så hade jag varit jävligt tacksam, För det måste ju finnas ett batteri
Okej, Tack ska ni ha som svarat. Ska kolla det som sagt imorgon, Men är det någon som vet vart under baksätena, Eller måste jag riva ut alla sätena för att komma åt batteriet?
Okej, Tack ska ni ha som svarat. Ska kolla det som sagt imorgon, Men är det någon som vet vart under baksätena, Eller måste jag riva ut alla sätena för att komma åt batteriet?
Lyft bara på sittdynan bak så sitter det där väl synligt:P
Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Lyft bara på sittdynan bak så sitter det där väl synligt:P
Okej, tack det får jag testa imorgon Återkommer med svar på hur det gick
Hej igen , Vi fick fram batteriet, Så jag tackar för den hjälpen om vart det fanns.
Men jag har en fråga till. Vart brukar remouten sitta bakom sterion? Hehe
Vi fick igång steget men den stänger inte av sig när jag vrider av tänningen, Så måste ha kopplat in remouten fel. Vi kopplade den till den gula sladden bakom sterion. Är det fel isåfall vilken brukar det va?? Tacksam för svar
Hej igen , Vi fick fram batteriet, Så jag tackar för den hjälpen om vart det fanns.
Vi fick igår steget men den stänger inte av sig när jag vrider av tänningen, Så måste ha kopplat in remouten fel. Vi kopplade den till den gula sladden bakom sterion. Är det fel isåfall vilken brukar det va?? Tacksam för svar
den gula kabeln är ju konstantström.. till stereons minne.
Vi fick igår steget men den stänger inte av sig när jag vrider av tänningen, Så måste ha kopplat in remouten fel. Vi kopplade den till den gula sladden bakom sterion. Är det fel isåfall vilken brukar det va?? Tacksam för svar
den gula kabeln är ju konstantström.. till stereons minne.
har du en orginalstereo i ilen?
Nej det är ingen orginal sterio. Tacksam om ni hade kunnat svara på vilken kabel som är till remout??
Aha okej, Ja jag är inte så hajj på detta är nybörjare rättare sagt, Men om jag ska mäta de, Vad ska det va för ström då? Asså så jag vet att det är rätt sladd jag klipper och skarvar :p