3541
Sök

Av med körkortet..

SupeR
106 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
Igår kväll var jag på väg hem från jobbet, runt klockan 21.00 ja o några poolare skulle gå på krogen, o glad o uppspelt som man är kör man lite väl fört...

Då springer de ut något med reflex väst i mitt i vägen......

Ja visste ju självklart på en gång vad som komma skulle, o då finns ingen ursäkt de var 50 väg o ja körde en bra bit över den tillåtna hastigheten men ändå..

Fy F*N va tungt det känns idag.. hade 2 månader kvar på prövotiden, så de är bara att ta om skiten igen...

var bara tuvngen att skriva av mig lite..

-red lights-

166 Inlägg
30 september 2006
fan va surt, blev själv stoppad av civilare efter en tur på motorvägen, men jag klarade mig.. tråkigt för dig sad

M-Sport

238 Inlägg
30 september 2006
Jaysx skrev:
Igår kväll var jag på väg hem från jobbet, runt klockan 21.00 ja o några poolare skulle gå på krogen, o glad o uppspelt som man är kör man lite väl fört...

Ja visste ju självklart på en gång vad som komma skulle, o då finns ingen ursäkt de var 50 väg o ja körde en bra bit över den tillåtna hastigheten men ändå..

Fy F*N va tungt det känns idag.. hade 2 månader kvar på prövotiden, så de är bara att ta om skiten igen...

fy satan så trisst, var hände detta? för i Norrköping måste de vart rassia mot billister, varenda gatan var proppfull med kontroller av alla slag. långt in på natten "lazra" dom folk, nästa gång man ska köra bil måste man fan säga att en bank är rånad eller dylikt.

SupeR
106 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
Nej, var i Finspång... Dom kör tydligen sten hårt just nu...

Har kontroller överallt.. varenda polare har fasen blivit stoppad.!

-red lights-

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
1 oktober 2006
jobbigt såntdär åkte själv fast för två veckor sen men jag lyckades prata mig ur de smile

2 652 Inlägg
1 oktober 2006
fan va jobbigt .

hur mkt för fort gick de <+? a

SSS -12
3 217 Inlägg
1 oktober 2006
Tragiskt... Lider med dig! Har drygt ett halvår kvar på prövotiden, detta kanske var ett varningsskott hmm

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
1 oktober 2006
C2racing skrev:
Jaysx skrev:

fy satan så trisst, var hände detta? för i Norrköping måste de vart rassia mot billister, varenda gatan var proppfull med kontroller av alla slag. långt in på natten "lazra" dom folk, nästa gång man ska köra bil måste man fan säga att en bank är rånad eller dylikt.

I fredags va "tunga gruppen" i Katrineholm med sin fina Buss hmm plus sådär 3-4 bilar som bara körde flygande kontroller smile. Så det är nog rasior på gång... bäst att ta det lugnt smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

236 Inlägg
1 oktober 2006
här i västerås är det åka grymt mkt kontroller + att de är på e18 mellan enköping - örebro oxå ., förstärkt trafikövervakning finns de till och med skyltar uppsatta ..

Saab ng900 Steg 3+

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
1 oktober 2006
samma sak i skövde-trakten för tillfället, se nån bil varje dag nu.. hopplösa.
trist att du blev av med kortet verkligen, dom brukar ju inte vara ute me laser så pass sent ..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

1 268 Inlägg
1 oktober 2006
hur stor är risken att dom stoppar en på motorväg??

2 652 Inlägg
1 oktober 2006
där är nog risken stört att man åker dit på en civil bil . typ saab \volvo av nyare modell .

även andra ,

1 268 Inlägg
1 oktober 2006
happ då åker man väl dit om man ligger 120-130

236 Inlägg
1 oktober 2006
LazerHawke skrev:

jadu de har civilare ute typ hela tiden + att de står på påfartet till motorvägen ,

Saab ng900 Steg 3+

1 268 Inlägg
1 oktober 2006
AntonRacing skrev:
LazerHawke skrev:

jadu de har civilare ute typ hela tiden + att de står på påfartet till motorvägen ,

då har man haft tur hittills då...

2 652 Inlägg
1 oktober 2006
livfarliga e dom

375 Inlägg
1 oktober 2006
Lider verkligen med dig. Skulle inte klara av att inte få köra bil och sen att du måste ta om hela skiten också.

Sök