323ti är compact-karossen, alltså den lilla 3-dörrars. Och just "ti" är en gammal beteckning inom BMW, från tex Bmw 2002ti, så den sitter där på de starkare Compact-modellerna för sakens skull mer än att det står något speciellt
Oavsett, 323ti är en riktigt rolig bil. Tror du kommer bli nöjd med den!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
kanske är en rolig bil som rquired säger men fy f*n vad fula compact-modellen är, det är min åsikt
Liten bil med stor motor och bakvagn från E30, rolig kombination. Om utseendet kan man säga mycket om både E36 och framför allt E46 compact, men dom har karaktär och jag kan inte tycka att dom är direkt fula. Men det är min åsikt det
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Kör numera skyline gts :D
Den som ingen Turbo har den får åka utan Bar:p
GLÖM INTE att kika på projekt bilderna:)
film klipp: http://www.vimeo.com/user739440/videos
Compactmodellen är ju en av de snyggaste bilar som finns! Framförallt innan det där sista utseendet. Mycket läckrare design än alla andra småbilar som har mer eller mindre lika tråkiga former. Folk får ha olika smak men tyvärr tror jag att många som tycker dessa är fula gör det just för att det är en ovanlig design, inte för att den är ful. Samma sak med 1-serie tyvärr.
hehe sjukt, har alltid trott att ti innebar turbo + insprut/injection blev förvånad dock att det endast stod Ti på Compact modellerna. den fulaste bmw karosserna ever.