Lät ju rätt bra! Men det var inte någon 330 i klippen, hur stor skillnad gör det? Min motor är av modell M54 och ger original 231 hk. Om man byter till Eisenmann har dom dessutom både 2-pipiga och 4-pipiga avgassystem.
Så där kommer det första valet. Sen finns ju alla möjliga diametrar på ändrören och sen hur mycket av avgassystemet man vill byta.
Där är jag kluven, skall man byta allt enda fram till katalysatorn? Eller blir det tillräcklig skillnad av att byta slutrör/slutburk/ändrör?
Jag har fastnade för Eisenmanns:
Eisenmann sport rear silencer 2XØ83MM (with two connecting pipes). Då jag gillar grova ändrör
Ska du ha skönt ljud så är det borla som gäller tycker jag! Byt hela vägen, blir bäst så när du ändå är på G och sliter under bilen. Ett klipp med borla systemet: http://www.youtube.com/watch?v=jFhYmeJnEHA