Fick böter för att det fattade en ljudämpare längst bak på bilen. Det är ju inte olagligt.
Fick böter för att baklampan var spräckt i ena kanten, 745 sjukan. Besiktigades igår. Och jag fråga bes snubben och han sa att glaset var ju bara spräckt i en kant och att det inte lös vitt igenom.
Fick böter för bälte också 1500kr. (tackar o bugar)
Fick böter för att det fattade en ljudämpare längst bak på bilen. Det är ju inte olagligt.
Fick böter för att baklampan var spräckt i ena kanten, 745 sjukan. Besiktigades igår. Och jag fråga bes snubben och han sa att glaset var ju bara spräckt i en kant och att det inte lös vitt igenom.
Sorrry rättar till d lite. Inte böter, (ombesiktning).
Sorrry rättar till d lite. Inte böter, (ombesiktning).
om det är ombesiktning så kan det stämma.. din bil är väl helbilsgodkänd eller vad det heter. då får man väl knappt ändra nåt som helst på bilen?