Jag har en Pioneer AVH-P5700 huvudenhet och när jag lyssnar på musik så funkar det till en början bra, men efter ett tag blir det ERROR-02 som visas på den blå displayen och då går det inte att spela musik längre.
Vad kan detta bero på? Radiokanalerna fungerar utan att det kommer upp så det bör ju ha någonting med CD/DVD-läsaren att göra eller?
Någon som haft liknande problem eller som vet en lösning?
när jag lyssnar på musik så funkar det till en början bra, men efter ett tag blir det ERROR-02 som visas på den blå displayen och då går det inte att spela musik längre.
så du hinner lyssna ett tag på en cdskiva innan error02 kommer upp?
Kan vara smuts på lasern så den ej kan läsa skivan. ta och rengör / lämna in på reperation om du inte kan pilla isär sterion själv. Har du garanti så lämna tillbaka den.
Inte för vara så, för jag vill hjälpa till, men står det inte i boken.. Till min är där en sida med "felkoder" iaf . Kanske får ett snabbare svar så ju.
Inte för vara så, för jag vill hjälpa till, men står det inte i boken.. Till min är där en sida med "felkoder" iaf . Kanske får ett snabbare svar så ju.
Mvh Kenta
Har faktiskt inte kollat, va lite på den lata sidan nu men ska ut o kika! tack!
"Error-22,23 = CD:n kan inte avläsas". I detta fall usb... Men sen testade jag att koppla in mobilen via usb och det funka. Det måste betyda att min mp3-spelare är skrot
Tja kanske det. jag har ingen usb på min, så kan inte svara på. Annars är väl svaret att koppla in mp3.n på nåt annat med usb.. hemmastereo kanske.. datan.. osv.. BÖR ju inte fungera där heller då. Enda jag vet om usb till bilstereon är att vissa(eller alla?) inte klarar av för stort.. Alltså kan inte plugga in en hårddisk.
Tja kanske det. jag har ingen usb på min, så kan inte svara på. Annars är väl svaret att koppla in mp3.n på nåt annat med usb.. hemmastereo kanske.. datan.. osv.. BÖR ju inte fungera där heller då. Enda jag vet om usb till bilstereon är att vissa(eller alla?) inte klarar av för stort.. Alltså kan inte plugga in en hårddisk.
Kenta
Kopplade in den till datorn och klickar på ikonen och då står det "Disketten i enhet H är inte formaterad. Vill du formatera den nu. Ja. Nej". Ligger på 1gb och jag har haft mp3:n i stereon jättelänge och det har funkat, men den har krånglat lite, för "nuddar" man den ibland så står det "format read" tror jag, också får man tar ur och sätta i mp3:n igen. Men nu funkar den ju inte alls Tror ni det gör nån skillnad om jag formaterar?
Tjaa inget som kan skada ju Men stackars spelaren kan vara sliten med. hehe
Tråkigt bara att all musik försvinner Det är ju musik som jag har samlat på mig ifrån kompisars datorer och så, så jag har ju inte alla låtar på datorn själv Men det är ju bättre o testa än att det inte funkar alls. Men den är nog lite sliten för det är sjukt glapp när man pluggar in den