Galic_Andro skrev:
CarpeDiem skrev:
Eller så ligger man lågt med träffarna ett tag, då blir det mindre liv. Farbror blå har fattat att det pågår bus just på fredagar.
Är du full människa!? Är du helt seriös och som "medlem" i konkurrent-team till TNM säga att vi ska lägga ner pga det kommer lite fridfulla poliser till p-huset och gör en rutin-kontroll som vilken annan!?
jag var dock inte där i fredags, visst blir det "bus" efteråt, det kan väl vem fasiken som helst förstå. Sen om det är TNM eller någon annan som anordnar detta, är skitsamma. Där rann det över lite för mig Sam, sådana kommentarer kommer man med om man VET hur det hela fungerar med träffar och just Efteraktiviteter. Men som "Erfaren träff-arrangör" borde du ju veta detta... eller!?
coolt att du fick hela "grejen" på video också..
CarpeDiem skrev:
Hur ska man vara diskret? Alla fattar vart ska man åka efter träffen, inte diskret alls
Lilla du... hur diskret man än är på vart man ska åka så kommer endå allt ljud, rök, folk, musik från bilarna dra till sig snuten, vare sig man står och rejsar på sveavägen eller mitt ute i buschen i rosersberg.
CarpeDiem skrev:
Tror inte att speciellt många är taggad på nästa träff, som du nämnde tidigare så är det nån röd dag.... När jesus lärde sig flyga tror jag att det var
Inget att störa sig på ovan skrivet kanske, men det gör jag efter dem dumma kommentarerna lite längre upp...sen så kan du gärna få prata för dig själv om du är sugen på att komma eller inte. Ja jesus lärde sig att flyga den dagen, who cares!? Isf tycker jag man kan fira med att ha en fet träff och visa bilgudarna hur man gör det här på jorden!!
Ta med dig bilen nästa gång Sam, vore kul att se den...!
Väl mött nästa fredag allesammans, då kommer jag med hel bil igen och ready to go
Puss och kram
//Andro