3933
Sök

Inför: Bilträff i Motala #2 10/7-10

274 Inlägg
2 juli 2010
Hoppas på mycket folk, kan ju va så att vi åker karavan in mot Lkpg sen me... vore ju kul om de kommer så mycket folk som möjligt...

68 Inlägg
3 juli 2010
Både lkpg & nkpg och nu motala träff på samma dag. Haha illa xD

1 278 Inlägg
3 juli 2010
Jeckiii skrev:

om du läser tråden så ska dom samlas där och sen köra vidare i karavan till linköping :p

Street Knight

166 Inlägg
3 juli 2010
Trådstartare
syabo skrev:
Jeckiii skrev:

om du läser tråden så ska dom samlas där och sen köra vidare i karavan till linköping :p

Beror helt på hur mycket folk det kommer hit... blir ju en hel del bönder så de blir nog livat ändå smile

Turbo femma

28 Inlägg
4 juli 2010
Får jag fråga alla trådskapare VARFÖR det ligger 3 bilträffar uppe samtidigt i östergötland SAMMA DAG?

LKPG Meet 10/7
MoM 10/7
Motala träff 10/7

tycker att ni som anordnar träffar kan ha kontakt eller slå ihop alla tre träffar till en stor..
Typ kör en samling i alla städer bestäm en (omde finns) stor bra plats där ALLA städer kan samlas tillsammans och skapa en stor H*lvetes bilträff ! alla klagar på mom = mycket poliser och bilprovning.. dom gör sitt jobb rensar gatan på olagliga bilar men dock ofta dom ROLIGA! dom gör träffarna mer värda att åka !

Lkpg har haft mycket regn och endel poliser men inga större problem?.. visst den är mindre.. men tycker det alltid är ett bra flöde med folk och MYCKET trevligt folk!

Motala vet ja inte inget om då ja inte varit där.

MEN VARFÖR LÄGGER NI TRÄFFARNA SAMMA DAG!?! skapar ju väldigt mycker irritation och onödigt tjafs i trådarna tyckar jag !

(postar detta i alla trådarna med träff samma dag!)

MVH Fredda

166 Inlägg
4 juli 2010
Trådstartare
ja jag var ju först med att lägga upp på det datumet så skyll inte detta på mig...Maxi parkeringen är riktigt stor o det får plats mycket bilar. Det vore ju kul om Motala nån gång kunde få chansen till o få en lyckad träff med många bilar...men icke, storstäderna ska så klart gå före wink
Senast redigerat av M-Axelsson (7 juli 2010)

Turbo femma

28 Inlägg
4 juli 2010
M-Axelsson skrev:
ja jag var ju först med att lägga upp på det datumet så skyll inte detta på mig...Maxi parkeringen är riktigt stor o det får plats mycket bilar sen finns det en parkering till ca 200m bort för t.ex lek. Det vore ju kul om Motala nån gång kunde få chansen till o få en lyckad träff med många bilar...men icke, storstäderna ska så klart gå före wink

det vet ja inte vem som var först ! men du har kanske rätt. men kör erat race och så gör alla de likadant i lkpg såsom nkpg och så träffas ALLA på en utsatt plats! där BARA dom som håller i träffarna i olika städerna vet vilken plats det är så samlas alla på anvisade parkering i respektivestad och dom som vet kör först till platsen med en karavan från varje stad!

så ska ni se att lördagen kommer bli en väldans skön och rolig kväll ! med mycket roligt folk från hela östergötland ! hoppas alla tycker att detta kan va en bra idé och håller med ! smile

51 Inlägg
4 juli 2010
Vilken träff blir det?

negativ..
167 Inlägg
4 juli 2010
det blir träffen med min x-box dosa.

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se

166 Inlägg
4 juli 2010
Trådstartare
låt folket som fortfarande tycker att MoM träffarna är trevliga hållas för sig själva så kan Linköping och Motala köra nått tillsammans...

Turbo femma

166 Inlägg
5 juli 2010
Trådstartare
karavan ifrån maxi parkeringen in till lkpg... ni som vill hänka på gör det. Buddha88 leder karavanen för er som vill veta. Vi tutar 3 gånger när de är dax för avfärd. Ses på lördag smile
Senast redigerat av M-Axelsson (6 juli 2010)

Turbo femma

192 Inlägg
6 juli 2010
M-Axelsson skrev:
karavan ifrån maxi parkeringen in till lkpg... ni som vill hänka på gör det. Buddha88 leder karavanen för er som vill veta. Ses på lördag smile

låter kul att ni samlas och åker in till oss hoppas på mycket fint o bra väder med bara

274 Inlägg
6 juli 2010
Ja kommer tuta 3ggr när vi drar från Motala te Lkpg, så ni som ska me vet när vi åker... O tiden kommer va runt 21.00 vi åker från Motala...

7 Inlägg
8 juli 2010
Vad sägs som att ha en riktigt stor träff nångång då alla från nkpg,lkpg och motala osv träffas på en parkering?smile Kolmårdsparkeringen är väll rätt stor och bra? Skulle vara grymt iaf, vad tycker ni?smile

(skriver det här i dom trådarna med samma datum 10/7 så alla ser och om det finns intresse för det)

166 Inlägg
10 juli 2010
Trådstartare
Något säger mig att det inte kommer finnas mycket bilar på maxi parkeringen imorn när man dyker upp men det är väl bara o försöka hålla hoppet uppe... ses imorgon smile

Turbo femma

Sök