Ska fixa fram info så snart som möjligt, kanske kan få reda på va de är för fälgar.. men bilen är överlag liksom bara en svart audi 80 coupe, en i mängden...
Breda däck på 5-ekrade 17tums fälgar. ALLA "centrumkåpor" saknas på fälgarna. Skada på högerframskärm(lite vit färg från det andra föremålet ska tydligen synas där). Årsmodell 91. En Bas till en bilbarnstol satt i bilen. CD som satt i bilen saknar front. Lite rost, inget märkvärdigt alls. Förardörren ska tydligen "hänga" lite(audisjuka har ja för mig). Dubbelt utblås i krom, dessa är lite för stora så plasten på bakspoilern har smälts ihop lite vid ändrören. Trärätt.
Wikked, har du nån koll på vilka i söderhamn som har audi coupes? har hittat bilen nu men grisarna har tagit diverse delar osv förstört lite och sådär.. skulle va tacksam för info om det!
17" fälgar med däck breda nya typ bridgestone bak(el dylikt märkesdäck iaf) baslåda + slutsteg och grejor, inget man känner igen om man inte har sett grejerna typ Så jävla grisigt folk som tar biljäveln t.o.m fast dom ser att det sitter bilbarnstol i den... Dom hade plockat fälgarna och ställt den på underredet vid axmarbruk. solstrålarna hade också försökt ta med sig ratten men inte lyckats med mer än att förstöra tutan typ.. dom hade även tagit vaxelspaksknoppen, och div motordetaljer bland annat fördelare/fördelarlock och rotor(förstod inte riktigt då jag fick det beskrivet på telefon.. de hade tagit stereon och kastat den i skogen.. troligtvis har dom bogserat eller liknande då en del av en vajer satt kvar i kroken på bilen..
hade för mig det, tror de är en 2.8a alt 2.6 lite drygt 170hp tror ja de sitter i den.. känns som att dom har en lika dan elller snarlikt iaf om dom tar sånna detaljer ?