3129
Sök

Fylle berättelser.

kontorsråtta
231 Inlägg
24 oktober 2006
MICHAN skrev:
samma här, 650 spänn på donken för 2 pers liksom

jag blir lite rädd när jag börjar fundera på vad det var för brud du hittade.. käkade hon för över 600 pix på donken kan hon inte ha varit vacker tongue

1 926 Inlägg
25 oktober 2006
Trådstartare
Peter_J_H skrev:
Min Historia blir väl inte precis någon höjdare nu när man läst om allt som MICHAN har skrivit.

VAr på puben med ett gäng väldigt fina tjejer. (Känner hälften av dem). Satt där uppe och bestämde mig för att inte dricka denna kväll. En av tjejerna ville bjuda mig på en drink. En kan jag väl ta tänkte jag. En tjej sa att hon också ville bjuda och jag fick en till drink.. Helt plötsligt minns jag att jag promenerar med en tjej...

Det som har hänt är alltså att brudarna söp ned mig och sedan sa att jag skulle dra till dansgolvet och ragga. Självklart gjorde jag det. De hittade en "fin tjej" åt mig. Dansade med henne ett tag, tog numret och var på väg hem med henne... Jag blir allt mer nykter ju längre vi går... Känner att mina armar krymper allt mer och mer (eller så växer hon?) Jag når i alla fall inte runt henne... Vid hennes dörr är jag precis nykter och kan se allting klart (Ser en person som ser ut som en blandning mellan ett Mumintroll och Gollum i sagan om ringen). Direkt drar jag upp min mobiltelefon (klockan är nu ungefär 03.00) och "svarar"..(i en mobil som inte ringer= dålig bortförklaring/undanmanöver!)

-Ja det är jag. Va hem och äta lunch? Joo jag kommer direkt...
- Ledsen men jag måste tyvärr gå nu, mamma sa att jag skulle hem och äta...

Det var nog den sämsta saken att säga för att slippa undan henne...

Gick i alla fall 1 mil innan jag var hemma och somnade i min säng...

När jag träffade tjejerna som jag hade kommit med till puben, så var de rätt glada och retades rätt ordentligt med mig... Får nog skylla mig själv wink

haha, vilken bortförklaring tongue

149 Inlägg
25 oktober 2006
1 mil!?

bullsmugglare
190 Inlägg
29 oktober 2006
Peter_J_H skrev:
kanelbull2 skrev:
1 mil!?

Japp.. Vi gick ifrån Puben och sedan iväg åt "fel håll".. Går ju inga bussar på natten.. Sedan fick jag inte köra bil.. Taxi var jag för snål för att betala... från mig till puben och sedan vidare till henne blir det 9-10 km...

Tänkte att jag skulle gå hem, dels för att snåla med pengarna och för att "träna".. Brukar vanligtvis gå ifrån stan på sommarnätterna.. 6 km hem därifrån smile

Nyttigt med promenader och sedan sover man gott också! smile

klart bästa boten mot bakfylla o gå en redig sväng innan man lägger sej=) brukar jag oxå gör på sommar halvåret=)

och jag känner igen det där, det är konstigt att man kan gå från ett ställe med en toksnygg tjej o komma fram med golums mamma...=P

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

1 926 Inlägg
13 november 2006
Trådstartare
Peter_J_H skrev:
herr lilltroll skrev:
Peter_J_H skrev:

Japp.. Vi gick ifrån Puben och sedan iväg åt "fel håll".. Går ju inga bussar på natten.. Sedan fick jag inte köra bil.. Taxi var jag för snål för att betala... från mig till puben och sedan vidare till henne blir det 9-10 km...

Tänkte att jag skulle gå hem, dels för att snåla med pengarna och för att "träna".. Brukar vanligtvis gå ifrån stan på sommarnätterna.. 6 km hem därifrån smile

Nyttigt med promenader och sedan sover man gott också! smile

klart bästa boten mot bakfylla o gå en redig sväng innan man lägger sej=) brukar jag oxå gör på sommar halvåret=)

och jag känner igen det där, det är konstigt att man kan gå från ett ställe med en toksnygg tjej o komma fram med golums mamma...=P

Det som är bra är att alkoholen oftast går ur en just precis när man håller på att göra sina livs misstag! Tänk hur jag hade reagerat om jag hade vaknat hos henne på morgonen...

haha, fett nice om du vaknat naken brevid henne wink

945 Inlägg
13 november 2006
Denna berättelse utspelar sig på den tiden man hade moped. Kan jag varit 15-16 kanske. Nåväl, jag va o drack hos en kompis, detta var på den tiden hembränt fortfarande va spännande och smakade gott. Beslutar att jag ska ner till byn och hämta tjejer. Har fortfarande ingen aning om de faktiskt fanns tjejer som ville hänga med. Får tag i en trimmad mt5 och ger mig iväg i pissetofflorna. Väl framme på slutet av grusvägen så kan man välja två olika vägar. Jag valde den tredje och körde helt sonika rätt ut i en mjuuk härlig gräs/grus plätt. Skrapar upp armen och det skrattas gott åt det än idag. Eller så har vi den där vi hoppar med en Opel kadett... Men den är mer dum. Vi sätter punkt här.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
13 november 2006
MICHAN vi bara måste festa ihop.. big_smile

1 926 Inlägg
13 november 2006
Trådstartare
Sir_x skrev:
Denna berättelse utspelar sig på den tiden man hade moped. Kan jag varit 15-16 kanske. Nåväl, jag va o drack hos en kompis, detta var på den tiden hembränt fortfarande va spännande och smakade gott. Beslutar att jag ska ner till byn och hämta tjejer. Har fortfarande ingen aning om de faktiskt fanns tjejer som ville hänga med. Får tag i en trimmad mt5 och ger mig iväg i pissetofflorna. Väl framme på slutet av grusvägen så kan man välja två olika vägar. Jag valde den tredje och körde helt sonika rätt ut i en mjuuk härlig gräs/grus plätt. Skrapar upp armen och det skrattas gott åt det än idag. Eller så har vi den där vi hoppar med en Opel kadett... Men den är mer dum. Vi sätter punkt här.

Du har inte lust o dra den med opeln också ? (A) smile

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
14 november 2006
Haha fan va värda berättelser:P

Två ord räcker, SAAB knäcker

Sleeper
3 084 Inlägg
14 november 2006
en farsan känner var på åselemarknaden (ovanför umeå) blev lite på fyllan och tog sedan en taxi hem....

saken var den att han bodde i örnsköldsvik och eftersom taxichaffisen såg att han hade pengar så fick han åka hem till dörren i ö-vik det e en sträcka på 15 mil!!! och som grädde på moset så hade han glömt bilen kvar i åsele ^^

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 926 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
Sushikocken skrev:
en farsan känner var på åselemarknaden (ovanför umeå) blev lite på fyllan och tog sedan en taxi hem....

saken var den att han bodde i örnsköldsvik och eftersom taxichaffisen såg att han hade pengar så fick han åka hem till dörren i ö-vik det e en sträcka på 15 mil!!! och som grädde på moset så hade han glömt bilen kvar i åsele ^^

det lär ju blivit fett dyrt ? big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 november 2006
kommer ihåg en gång för många år sen när man hade varit på fest å skulle ta cyckeln å cyckla hem.. satt mig på cyckeln satte upp bena men glömde cyckla iväg så man tippade, å så vart de nå gånger men till slut så kom jag iväg men på en sträcka på 500 meter så hade man väll cycklat av vägen typ 5 gånger, så jag kom på att jag skulle dumpa cyckeln å gå hem istället så de gjorde jag men de va bara de att när jag vaknade så hade jag en minnes lucka precis när jag hade dumpat min nya cyckel så jag kom inte ihåg vart den var tongue så dagen efter så fick jag gå runt halva byn å leta cyckeln men jag lyckades hitta den till slut i ett dike big_smile

finns fler historier å berätta men jag orkade inte skriva så mkt så jag tog den lättaste

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök