2634
Sök

Inför: Endseason Match - Malmby Flygfält 25/9-10

Chef
379 Inlägg
1 september 2010
Trådstartare
Gasa MK och Noll21race bjuder in till Endseason Match på Malmby flygfält den 25 September
Med Drifting, Konbana och Time attack, samt lagligt streetrace

Träningsledare: Christer Jonsson
Besiktningschef: Anders Norling

Tidsplan:
09.00 Anmälan öppnar
09.15 Besiktning börjar
10.15 Förarmöte
10.30 Första träningsstart
12.00 Anmälan stänger
17.00 Slut på dagen

ca 50 platser för Drifting, konbana och Time attack.
ca 50 platser för legal streetracing
Blir en enklare tidtagning, samt att det blir en fortsättning på cuppen, Om det vill sig väl kan vi köra två stegar, samt att det blir en prisutdelning i slutet på året.

Alla besiktade och godkända bilar tillåtna
Har du en obesiktad bil, var vänlig kontakta träningsledaren

Startavgift: Klubbmedlem: 350:- Ej klubbmedlem: 500:- Enbart Legal Streetracing: 50:- Anmälan är bindande.
Anmälan sker på plats.
Medlemsavgift i klubben: 100:-/helår (gå med nu, få 2011 års medlemskap på köpet)

Däckkille från Euromaster, Eskilstuna, finns på plats och lägger om däck åt er, det ingår i startavgiften, kostar alltså inget extra.

SMA Förarlicens:
Helårslicens löses på http://www.svenskamotorsportalliansen.se och gäller i 12 månader från det datum du tecknar den. Kostar (350:-)
Engångslicens kan lösas på plats och kostar 150:-

Mat:
Det kommer att finnas korv, hamburgare och läsk på plats att köpa för en liten slant.

För mer information, kontakta Chille på chrille@gasamk.se

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille

Chef
379 Inlägg
2 september 2010
Trådstartare
Det ÄR skoj, tror ingen är riktigt ledsen efter en sån här dag (förutom dom som kört sönder då) smile

"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille

Chef
379 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
Nu är det nära!

1 200 Inlägg
22 september 2010
Jävlar! Jag är enormt sugen på att ta dit rally-lexusen och se vad den går för. Den får dessvärre inte framföras på allmän väg hmm

Chef
379 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
Ta den på släp då!? smile

Mupp?
28 Inlägg
22 september 2010
Ett väldigt bra tillfälle att ta till vara på innan säsongen är över för i år. Så tycker helt klart alla sugna ska ratta bilen dit på lördag och vara med och köra. smile

Själv kommer jag som passagerare. Dvs om skruvandet går som det ska i ett garage i norduppland. tongue

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
22 september 2010
Meems skrev:
Dvs om skruvandet går som det ska i ett garage i norduppland. tongue

Det håller vi tummarna för att det gör. cool

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

106 Inlägg
24 september 2010
finns det några platser för konbana kvar?

Chef
379 Inlägg
24 september 2010
Trådstartare
Absolut, det är inga problem.

41 Inlägg
28 september 2010
Finns det några bilder från dagen någonstans...? smile

Chef
379 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare

Sök