3495
Sök

740 startar inte!

57 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
tja ja har en volvo 745 16v
den dog på vägen hem och ville inte starta. pumpen lät inte så ja kollade relä och säkringarna allt va helt så ja testa och byta pump. och ändå lät den inte. så ja hitta en tråd med en som bytte styrsystemet. så ja testade själv och då startaden men dör på engång. om man gasar så går den men går ojämt och 2 sekunder efter ja trycker på pedalen så börjar den varvar..

HJÄLP nån som vet vad det kan vara?

mvh sebbe:)

Rocknroller
296 Inlägg
4 oktober 2010
testa att byta vakuumklockan vid insuget smile

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

1 679 Inlägg
4 oktober 2010
en kompis hade liknande, han gjorde ren fördelaren och bytte tändkablarna och tändstiften smile
innan han bytte detta så kunde han hålla bilen lite lite igång om man höll typ fullgas dock reagerade den knappt på detta och låg på ca 1000varv och "hoppade" och hosta typ

57 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
det e ju det att bilen funka utmärkt innan boxen dog..

1 679 Inlägg
4 oktober 2010
skumt, detta hände för min kompis efter han gjorde en motortvätt, men det skadar ju inte att kolla tändkablarna iaf smile

57 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
ne men precis får ta och kolla imorgon smile

Rocknroller
296 Inlägg
4 oktober 2010
som jag sa kolla vakuumklockan vid insuget har hänt precis samma med min bytte den och volia det funka

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

57 Inlägg
5 oktober 2010
Trådstartare
ja bytte vakuumklockan utan resultat..

57 Inlägg
6 oktober 2010
Trådstartare
inte någon som har någon anning?sad

57 Inlägg
7 oktober 2010
Trådstartare
Hitta felet tråden kan avslutas smile

23 Inlägg
7 oktober 2010
vad var felet?

det kan vara fler som har samma/liknande problem som kan läsa denna och lära sig utan att starta nya liknande trådar wink

Sök