3921
Sök

Eftersnack StreetBlock Meet Enköping

221 Inlägg
16 oktober 2010
Trådstartare
Tack för en GRYM kväll!!

JDM
Ya hurr'd!!

166 Inlägg
16 oktober 2010
Tack själv..Bara vänta och se om det kommer några bilder nu då.

591 Inlägg
16 oktober 2010
ville komma men kunde inte sad

DB-Jägarn

548 Inlägg
16 oktober 2010
Var lite sen till bullarna! Men ska bli kul nästa år... riktigt kul! :-]

Då kanske man själv kan koka lite kaffe också så att fler får fika!

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se

166 Inlägg
17 oktober 2010
Bara hoppas på mer kanelbullar till nästa år istället för tråkiga och sega vaniljbullar som ligger på fatet.

548 Inlägg
17 oktober 2010
Jo! Förhoppningsvis har jag lite nybakade kanelbullar tills nästa år ;-)

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
17 oktober 2010
Drift-is-the-shit skrev:
Jo! Förhoppningsvis har jag lite nybakade kanelbullar tills nästa år ;-)

låter som att du och gänget på träffen hann baka lite bullar big_smile big_smile
då får man komma dit och baka också
det ska bli mycket att baka nästa år lol lol

548 Inlägg
17 oktober 2010
Blev inga bullar för mig tyvärr då bilen inte är ute, men har en stoor deg på jäsning tills nästa år ; )

91 Inlägg
17 oktober 2010
Alltid kul att träffa folk och snacka lite.. Tråkigt att folk inte kan sköta sig bättre bara volvo raggare som måste köra som svin bland folket och stjärnan i bmw,n som nästa körde på ttscarface? och körde allmänt korkat vad less man blir att de ska va så svårt att använda bilen där de är tänkt och endast där när de står massa folk på övriga ställen..

Hoppas annars på mer av detta nästa år jävligt kul att de händer lite kan nog bli riktigt trevligt mitt på sommaren när fler bilen är i rullning...smile

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se

548 Inlägg
17 oktober 2010
Efter att ha läst _-gniraz-_ senaste skulle jag vilja passa på att säga något liknande.

Var en mörk Volvo 740 som knappt kunde hålla sig på vägen från fikat och in till stan, körde med flit(?) halvt i diket ett par gånger, och kastade sig in och ut på en bussficka m.m. Hur tänkte du? Vad tror du alla andra får för rykte av sån körning? Dessutom så hade du kanske inte bara skadat din egen bil utan någon annans som hade en bil av värde! Eller någon människa? Personen körde även rätt så vårdslöst på ÖoB parkeringen.

Vill inte vara moralkärring för jag kör inte lagligt jag heller, men man bör kanske tänka på fler än sig själv. Tror inte någon annan uppskattade din körning som såg den i alla fall?

Alla som har lite finare bilar man är rädd om kanske ska ställa sig på ett hörn av ÖoB parkeringen så får dem andra som tycker det är kul att harva med en helt orginal slö 740 hålla till på andra hörnet.

Finns mycket sten/grus/glas och andra småpartiklar på den här parkeringen som kan ge tråkiga lackskador.

(Vet själv av erfarenhet vad som kan hända då jag för 4år sedan krossade en bakruta på en bil där nere med en dubb som flög ur på vintern!)

Ser fram mot nästa år, skön stämning och ljumna sommarkvällar smile

Bärs!
3 456 Inlägg
17 oktober 2010
Tog någon upp det med dom på plats? Eller räcker det med att gnälla på ett forum? wink

Garaget.org peakade 2008.

548 Inlägg
17 oktober 2010
Aga_Diff skrev:
Tog någon upp det med dom på plats? Eller räcker det med att gnälla på ett forum? wink

Nej tror faktiskt inte det, personen ifråga åkte därifrån sen. Tyckte mest synd om det var någon fräsch bil som kom till skada. Var ju en finare pärlemovit M3 där nere bl.a.
Var ju inte många kvar nere på Öb efter fikat.

Men tydligen så blev han tillsagd ORDENTLIGT första träffen, för då gjorde han samma sak fast med en annan bil, och då fick många skador.

Så tror inte det verkar hjälpa?

Men såna saker får man stå ut med om man åker på träffar m.m.  Jag menar bara det att man kan ha riktigt kul utan att förstöra för andra, på flera sätt! wink

Bärs!
3 456 Inlägg
17 oktober 2010
Drift-is-the-shit skrev:
Aga_Diff skrev:

Nej tror faktiskt inte det, personen ifråga åkte därifrån sen. Tyckte mest synd om det var någon fräsch bil som kom till skada. Var ju en finare pärlemovit M3 där nere bl.a.
Var ju inte många kvar nere på Öb efter fikat.

Men tydligen så blev han tillsagd ORDENTLIGT första träffen, för då gjorde han samma sak fast med en annan bil, och då fick många skador.

Så tror inte det verkar hjälpa?

Men såna saker får man stå ut med om man åker på träffar m.m.  Jag menar bara det att man kan ha riktigt kul utan att förstöra för andra, på flera sätt! wink

Okay, Självklart ska man köra med hjärnan.

Synd bara att det alltid är nå Volvo-mupp som ställer till det, Ger ju så dåligt rykte åt dom andra som råkar åka Volvo... Att folk är idioter får man ju bevisat flera gånger om dagen, så man får väll utgå från det. roll Ändå trist att höra att folk inte kan sköta sig.

548 Inlägg
17 oktober 2010
Jo, jag vet hur det är. Åker ju också Volvo så visst känns det trist! Och det är inte märket som gör det, det kan jag lova. Men det tråkiga är ju att det är sån där körning som vår kära farbror blå att dra alla oss bilintresserad över en kam..

Jag tycker personligen det känns skitkul att de händer något här i stan, det behövs! Finns ju många grymma bilar häromkring men inget som så ofta syns på helgerna.

Men nu ska vi inte vara mer negativa! wink

Bärs!
3 456 Inlägg
17 oktober 2010
Drift-is-the-shit skrev:
Jo, jag vet hur det är. Åker ju också Volvo så visst känns det trist! Och det är inte märket som gör det, det kan jag lova. Men det tråkiga är ju att det är sån där körning som vår kära farbror blå att dra alla oss bilintresserad över en kam..

Jag tycker personligen det känns skitkul att de händer något här i stan, det behövs! Finns ju många grymma bilar häromkring men inget som så ofta syns på helgerna.

Men nu ska vi inte vara mer negativa! wink

Precis.
Upp med massa bilder nu då, för dom som inte var där! smile

221 Inlägg
18 oktober 2010
Trådstartare
Blev det inga bilder från i lördags??

JDM
Ya hurr'd!!

52 Inlägg
18 oktober 2010
Kan säga att ja känner både han i volvon och han i den vita m3:an! han i volvon tkr bara om att leka, tror inte han skulle ens försöka skada nåns bil, kul o showa lite o få folk att skratta! Visst kan han hålla sig en bit bort, säg det då till honom istället för att klaga här!!!

548 Inlägg
18 oktober 2010
Jag har inte sagt att han försökte det med flit heller, finns inte många som försöker eller vill det hoppas jag! Men eftersom personen ifråga varit inblandad förut i såna saker så ville jag bara påminna om att man bör tänka lite i alla fall.

Men som jag sa, det kan vara en bra grej att ha en yta som är fri och att alla tänker på att parkeringen i fråga är rejält skitig (ifall man är rädd om bilen) Så att man kanske slipper bli sur eller arg på någon eller några i onödan.

För mig får han köra precis hur han vill, så länge det inte drabbar någon annan negativt, onödig uppmärksamhet så att man inte kan fika, eller allmänt hat från samhället.
Jag tror du förstår mig om du tänker efter lite, detta var bara en sak jag nämnde för allas trevnad! smile

Ps. Jag tycker också det är skitkul att sladda/burna och svina fast jag är snart 23år ..

Sök