Efter att ha läst _-gniraz-_ senaste skulle jag vilja passa på att säga något liknande.
Var en mörk Volvo 740 som knappt kunde hålla sig på vägen från fikat och in till stan, körde med flit(?) halvt i diket ett par gånger, och kastade sig in och ut på en bussficka m.m. Hur tänkte du? Vad tror du alla andra får för rykte av sån körning? Dessutom så hade du kanske inte bara skadat din egen bil utan någon annans som hade en bil av värde! Eller någon människa? Personen körde även rätt så vårdslöst på ÖoB parkeringen.
Vill inte vara moralkärring för jag kör inte lagligt jag heller, men man bör kanske tänka på fler än sig själv. Tror inte någon annan uppskattade din körning som såg den i alla fall?
Alla som har lite finare bilar man är rädd om kanske ska ställa sig på ett hörn av ÖoB parkeringen så får dem andra som tycker det är kul att harva med en helt orginal slö 740 hålla till på andra hörnet.
Finns mycket sten/grus/glas och andra småpartiklar på den här parkeringen som kan ge tråkiga lackskador.
(Vet själv av erfarenhet vad som kan hända då jag för 4år sedan krossade en bakruta på en bil där nere med en dubb som flög ur på vintern!)
Ser fram mot nästa år, skön stämning och ljumna sommarkvällar
![smile](img/smilies/smile.png)