4137
Sök

Ford Fiesta XR2 -88

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 maj 2009
Ser bra ut, kommer bli bra till slut. Kul att stå där med en fräsch bil när alla andra är bortrostade smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

70 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Ser bra ut, kommer bli bra till slut. Kul att stå där med en fräsch bil när alla andra är bortrostade smile

Tack så mycket smile Ja vi får hoppas att det blir bra till slut men det ska det säkert bli smile
Tack tack... /Berra

bappelsin
390 Inlägg
19 maj 2009
ser grymt  bra ut... hoppas på att börja på min me senare... tummen upp för arbetet du gör..

421 Inlägg
20 maj 2009
skönt atts e ngn som räddar bilar från skrotens öde denna följer jag, bra att veta hur man fixar bakskärmen mina ser lika illa ut som dina gjorde !

Mina projekt finns på http://www.garaget.org/dutten

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
4 juli 2009
Skönt att se att du tar hand om gamla bettan haha smile efter en renovering är den säkert en skitrolig bil!

246 Inlägg
4 juli 2009
alltid kul med fordprojekt!
keep the good work up!

1 484 Inlägg
15 september 2009
Hur går det här då?

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3

3 Inlägg
11 augusti 2010
sätt dit en turbo så får jag se och lära lite smile riktigt sugen på turbo wink

582 Inlägg
11 augusti 2010
Kasta i en zetec 2.0 från en mondeo -95:a typ... Då har du 140 hk problemfritt o dom är inte spödyra heller, ett tips om rost: Kolla dubbel plåten till bakaxel infästningen, min mk1 Fiesta va dyngrostig där...
Ser ut o bli bra den där Fiestan, för inspiration så kan du alltid kolla i "Fast Ford" en engelsk tidning för Ford dårar! Där gör dom allt med fordarna, så sjukt fina renoveringar o byggen i den. Finns nog på välsorterade tidningshyllor (pressbyrån kanske)

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

87 Inlägg
12 oktober 2010
som sagt kul å se folk som tar hand om dom här bilarna smile håller själv på me min fiesta men det har tyvär avstannat nu sad

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)

170 Inlägg
12 oktober 2010
Fiesta är trevliga bilar.Jag har haft en själv fast det var tyvärr ingen xr2i men den vart inlöst av försäkringsbolaget då jag vart påkörd

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
25 oktober 2010
Hur går de här egentligen? smile

Sök