Kan man regnummret, så kan man se kilowatten. 125*1,36 = 170 glada pålar. Men denna är väl lita vässad.
Ta inte illa upp eller så darkwizard men rent krast så vet jag så klart att man kan kolla där och få¨upp all data. Men egentligen vet man inte om den är trimmad eller ej, vill bara inte att folk ska svara för mig i min egen tråd!
Kompisen har en 965a som är sänkt med 940 dämpare ibak, med 19" fälgar och 265/35/19 bakdäck, och detta tar inte i nånstans. kolla hans sida. www.garaget.org/kardanmannen
Kompisen har en 965a som är sänkt med 940 dämpare ibak, med 19" fälgar och 265/35/19 bakdäck, och detta tar inte i nånstans. kolla hans sida. www.garaget.org/kardanmannen
Ja jag såg det. men det bli till nästa sesång. har massor av planer för den till dess.
Dock så blir jag lite fundersam på hur du tänkte när du glasfibrade fronten.. du la glasfiber på en abs plast överdel? spricker ju jäkligt lätt efter lite värmeskillnad eller slag osv vilket suger..
Ville inte komme in och förstöra den trevliga tråden med detta men tänkte bara på om du visste om detta och håller tummarna att det inte blir några skador på fronten! får även säga Keep it on Mvh Kim
Dock så blir jag lite fundersam på hur du tänkte när du glasfibrade fronten.. du la glasfiber på en abs plast överdel? spricker ju jäkligt lätt efter lite värmeskillnad eller slag osv vilket suger..
Ville inte komme in och förstöra den trevliga tråden med detta men tänkte bara på om du visste om detta och håller tummarna att det inte blir några skador på fronten! får även säga Keep it on Mvh Kim
jag viste inte det när jag gjorde fronten. Man som tur var blev det inte med glasfiber. Han som gjorde det plastade. Jag oroar mig inte för att det ska gå sönder. Tack endå! Jag ska försöka to jeep it on!
Tjenna! Behöver fråga om lite hjälp. En verkstad ska sänka min 965 men han behöver veta hu många varv eller hur trixit det är att sänka den där framme. Det ska på 940 dämpare bak, `96 med bladfjäder. Ber om råd. MvH Viktor -Maglehem