3768
Sök

hsrth

669 Inlägg
8 december 2010
Trådstartare
palla
Senast redigerat av snipercat (29 mars 2011)

1 570 Inlägg
8 december 2010
Håll dig därifrån.

1. Tjejen vill föda barn under såna här struliga och osäkra förhållanden (varningslampa). Jag tycker man ska ha ett stabilt och bra förhållande om man ska ha barn. Oansvarigt att föda ungar som man avlar hundvalpar. Bara min personliga åsikt. Och varför träffar tjejen en kille som är ett "svin"??? Bättre med tjejer som träffar bra killar.

2. Snubben kanske är galen och blir farlig. Är han ett svin mot sin tjej är han ett svin mot dig. Inget kul att ha nån bruds ex efter sig.

3. Ni har redan gjort slut en gång. Återvinn inte. Det finns massa andra trevliga tjejer.

4. Man ska inte ta hand om andra mäns bebisar. Bara min personliga åsikt.

I.E TÄNK PÅ DIG SJÄLV! Det är ingen annan som gör det åt dig.
smile
Senast redigerat av M103 (8 december 2010)

Muttley
8 december 2010
vill du bli styvfarsa och uppfostra och betala för en unge som inte är din och kanske bli totalt blåst så säg ja.

Men alltså nej .

Meldem
917 Inlägg
8 december 2010
håller för det mesta med ovan kommentar utom på punkt 3. Min sambo och jag var tillsammans för 4 år sen i ca 1 år, gjorde slut, det gick 1 år, sen blev vi tillsammans igen och vår kärlek blev starkare än någonsin och idag bor vi ihop och har det hur bra som helst.

så jag tycker att man kan förlåta varandra till en viss gräns och börja om.

dock hjälper inte min kommentar speciellt mycket angående att hon är gravid och hur du ska agera. Du har ju rätt i att situationen är svår och jobbig och jag känner inte att jag kan bidra med så mkt mer konstruktivt angående det. Utom att vara aktsam mot exet, sådanna personer kan förstöra hur mycket som helst...

best of luck matey.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Jodå satt e!!!
79 Inlägg
8 december 2010
Håller med ovan! Finns andra tjejer, inte för o va taskig men hon kanske inte vet vad hon vill, jobbigt att ta hand om någon annans unge, hennes ex kommer ju alltid att finnas i hennes liv och det kan bli känsligt mellan er svartsjuka osv,osv

MADMIKE
152 Inlägg
8 december 2010
Jobbigt läge... Jag själv hade inte gjort det..
MEN tycker du ska skita fullständigt i vad folk,släkt o vänner tycker och tänker för du har ju redan skrivit att "vi skulle vilja bli tillsammans igen" Bli det då!! Det är inte så mycket o vänta på om ni båda vill, eller hur? Efter ett tag så känner du nog själv om det är rätt eller inte, det går ju alltid o backa ur om det känns fel om ni först kommer överens om att ni behöver "prova på" lite!

Lycka till mannen!

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm

Knegare
718 Inlägg
8 december 2010
Jag är med en tjej som har ett barn sedan tidigare, barnet hade inte fötts när vi började umgås och det har fungerat hur bra som hellst. Jag har även en son sen tidigare så..

Älskar du henne go for it!

Eller om du som "tkd_rille" skriver, älskar du dina pengar mer än henne säg nej...

MItt råd är att tänka över situationen själv några gånger... Var bara säker på att inte ångra dig sen.

William 2009-02-20

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
8 december 2010
Jag hade vänligt med bestämt totaldissat henne. Nu tål jag visserligen inte ungar överhuvudtaget men att agera plastfarsa tar väl ändå priset.

Det finns fler fiskar i havet smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

945 Inlägg
8 december 2010
Visst är det så att du är lite mer intresserad av henne än vad hon är av dig? smile
Sätter pengar på att om hon inte var gravid och singel så hade hon aldrig valt dig, igen.

Men det är klart är man en svag människa och väldigt korkad, läs: korkad. Så kanske man ska satsa.

Vad tycker du, trådskaparen, själv?

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
8 december 2010
Håller med de som svarat!

Hur länge har hon varit gravid? Kan man ej göra abort då? Då är i varje fall den biten löst.

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

1 581 Inlägg
9 december 2010
snipercat skrev:
tiden gick och 1 år efter det, så har vi börjat snacka och till omed umgås.

nu till det krongliga.

hon har blivit gravid.

Vilken månad är hon i? Får inte ihop matten när ni träffades för för snart 2 år sen, varit tillsammans i 1.5 år och ni nu börja träffa varandra igen 1 år senare efter uppbrytet.

Menar låter som hon blev på tjocken rätt fort efter de tog slut så då lär hon inte varit ledsen över dig så länge.

Jag skulle avvisat bestämt.
Senast redigerat av Fellow (9 december 2010)

945 Inlägg
9 december 2010
ödet?    vem fan vågar överlämna sig åt något jävla öde.

tyvärr tror jag att du kommer välja bruden och den väntande ungen. knega ihjäl dig för att försörja.
för att om några år fråga varför..

men ja får ge creed till tjejen! hon är både slipad och smart. nu får hon napp dessutom. smile

Muttley
9 december 2010
snipercat skrev:
bjare, jag fattar hur du tänker men det är fan inte så jävla lätt när man är kär!!!!..........sad

Risken är att du mår sjukt mycket sämre när du betalat en tid för att försörja unge och tjejen.  Tänk en längre tid och se själv. Vi kan inte svara för hur du ska göra. Men när tjejer först har haft en mellan så säger jag själv nej. För de blir aldrig som första förälskelsen.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
9 december 2010
Kärleken kan man inte styra över tyvärr, gör det som känns rätt i hjärtat.. Sen måste man tänka på barnets bästa i första hand allt annat är oviktigt.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Supraman
2 300 Inlägg
9 december 2010
Vem man blir kär kan man inte styra över men sina handlingar kan man styra över.
Bara för att man är kär betyder det inte att man måste fullfölja det, ibland är det bättre att gå där ifrån för allas bästa.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök