Tjenare! Ska inte ta ut något i förskott men har hittat en trevlig e30 touring -89 som jag ska åka och kolla på på fredag. Sitter här och kollar lite saker som ska inhandlas (om det blir köp) och det första och största är då fälgar samt kjolpaket.
Gillar Seidl´s front som fan men hatar deras bakspoiler. Tycker inte om stora klumpiga bakspoilrar med en massa nät i mm. Hittade även en kille som hade ett CSW bodykit här på garaget som såg bra ut men hittar inte det på nätet? Men frågan är hur det ser ut med Seidl front men orginalkjol bak? Hittar dock inga kjolar till e30 touring, tips på var? Eller ska man helt enkelt köra ett orginal m-tech 2 paket?
Sen fälgar: 17 tum eller 16 tum och sänka lite mer? (Kommer inte köra tyskstuk fälgar)
Haha ja det fick bli det! Men behöver en kombi. Har hittat en med en m50b25 i och lite sånt. Nja jag vill nog ha någon form av paket på Du kan ju ge tillbaka fronten till mig haha. Håller dock med dig om att rota fälgar e underbart coola Går bra med bilen?
Haha ja det fick bli det! Men behöver en kombi. Har hittat en med en m50b25 i och lite sånt. Nja jag vill nog ha någon form av paket på Du kan ju ge tillbaka fronten till mig haha. Håller dock med dig om att rota fälgar e underbart coola Går bra med bilen?
Nja jag tror jag behåller den fronten faktiskt
den läppen också men man får tänka att man ska ju ha lite bättre lack bara
Haha den är jävligt snygg... Ja detta har jag faktiskt sneglat mkt på! Ser fett ut Ska bara hitta fälgar nu också.. Sugen på Asa pirate.. Tror kan bli snyggt då bilen är mörkmörk lila.. Haha och jag har inte ens köpt den än, men man måste få drömma och fundera lite haha