Min dotter tyckte visst inte att långfredagen var lång nog och beslöt sig för att gå upp extra tidigt. Hon tyckte även att JAG hade sovit färdigt. Så nu bär det av ut. Förhoppningsvis mot garaget. Idag MÅSTE jag börja riva ur motorn i Vectran. Elen är nästan urtagen + instrumentbräda. Behöver ni nåt från en Vectra 2000 så hojta till.
Min dotter tyckte visst inte att långfredagen var lång nog och beslöt sig för att gå upp extra tidigt. Hon tyckte även att JAG hade sovit färdigt. Så nu bär det av ut. Förhoppningsvis mot garaget. Idag MÅSTE jag börja riva ur motorn i Vectran. Elen är nästan urtagen + instrumentbräda. Behöver ni nåt från en Vectra 2000 så hojta till.
Ska du bygga egna motorfästen till den eller ska du köpa ? Har hört att dom motorena inte är så lätta att få i som dom som sitter i Opel rekord.
Min dotter tyckte visst inte att långfredagen var lång nog och beslöt sig för att gå upp extra tidigt. Hon tyckte även att JAG hade sovit färdigt. Så nu bär det av ut. Förhoppningsvis mot garaget. Idag MÅSTE jag börja riva ur motorn i Vectran. Elen är nästan urtagen + instrumentbräda. Behöver ni nåt från en Vectra 2000 så hojta till.
Ska du bygga egna motorfästen till den eller ska du köpa ? Har hört att dom motorena inte är så lätta att få i som dom som sitter i Opel rekord.
Fästen är köpta. Det ska nog inte vara några problem att få i motorn, det är väl växellådan eller rättare sagt platsen för den som kan bli lite trång.
Kul projekt, suttit och läst ett tag nu, vekar blir en riktig räser
Jag har en fundering bara, Vectran är ju framhjulsdriven, hur löser du det till asconan?
Håller själv på att införskaffa mig en Ascona B 2.0s aut -81, med rasad låda. Tanken är att byta till manuell, men kanske lika bra att byta motor och hela skiten samtidig...
Håller koll på ditt projekt, kul och följa utvecklingen