TTScarface skrev:
kameramannen skrev:
Tagg hit och tagg dit och tagg utåt.. Jag tyckte bara det kändes lite idéfattigt att köra med samma som andra har använt sig av ett tag...
Det som dom flesta bil intresserade brinner för händer oftast när solen går ner. Ska jag vara helt ärlig
så vet jag inte ens vem du e. Du har laggt en kommentar här och där bland allt och allas forum inlägg
men i självafallet så e du nobody! Vi kan gärna snacka lite i sommar när vi ses ist för att kasta massa onödigt shit här på garaget där vi alla enbart vill egna oss åt en sak "BILAR"... C ya!
Kul att kalla någon
Nobody när man inte vet vem det är. Och att det kommer från själva träff-arrangören och trådskaparen ger ju inte direkt en bra bild på träffen i sig eller arrangörerna.
Bara en tanke, men jag dyker upp för att titta på bilar, tycker bara det är synd att man som arrangör och i strävan efter besökare attackerar, en eventuell besökare som i detta fallet har ca 20 bilar med sig.
peace out!
EDIT EDIT: Tänkte bara visa en rolig bild på vårat Teams slogan sen vi började med detta för TVÅ och ett HALVT år sedan.
Enjoy
![http://ekfalk.blogg.se/images/2009/friday-night-meet_44725422.jpg]()
Senast redigerat av Galic_Andro (17 februari 2011)
| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |