Jag har fått ett problem, min baslåda funkar inte..., det har funkat felfritt innan tills idag., på slutsteget så lyser det en röd lampa där det står pmw på...,
dagen innan så hade jag klädseltvättat bilen men det kom ínget på slutsteget., men jag satte in värmefläktar i bilen för att klädslen skulle torka, kan det vara något fel, skaffa ny kanske?
Jag har fått ett problem, min baslåda funkar inte..., det har funkat felfritt innan tills idag., på slutsteget så lyser det en röd lampa där det står pmw på...,
dagen innan så hade jag klädseltvättat bilen men det kom ínget på slutsteget., men jag satte in värmefläktar i bilen för att klädslen skulle torka, kan det vara något fel, skaffa ny kanske?
hjälp...
tack på förhand:)
låter som steget slår i protect? fungerar det på lägre volym elelr lyser det rött direkt? kolla ström kablarna och mät vad du har för spänning på steget.
Tjenare allesammans:), jag kollade jord punkten, och där var felet!, hade tydligen råkat dra i kablarna vid klädseltvätten så att jag drog ut minus sladden..., men problemet är löst nu, tack för all hjälp och trevlig helg alle sammans:)