Den där vita gt3an var nog det grymmaste jag sett och hört på länge. vilket sinnesjukt ljuuuuuuud!!! Blev omkörd av den och en r8 på väg hem igår natt hehe
Man ser direkt när det är du som fotat för då är kontrasten på max.
Heller det än att missbruka HDR! Istället för att komma in här och lägga en sådan kommentar kan du ge bra kritik, som jag kan ta åt mig och kanske bli bättre på! Men istället kommer du in här och försöker trycka ner mig! Nästa gång jag lägger upp bilder behöver du inte gå in o titta på dem, om du ska ha en sådär jävla attityd!
Heller det än att missbruka HDR! Istället för att komma in här och lägga en sådan kommentar kan du ge bra kritik, som jag kan ta åt mig och kanske bli bättre på! Men istället kommer du in här och försöker trycka ner mig! Nästa gång jag lägger upp bilder behöver du inte gå in o titta på dem, om du ska ha en sådär jävla attityd!
Tål du inte att höra att du drar upp kontrasten på max?
Tål du inte att höra att du drar upp kontrasten på max?