3434
Sök

Sida? Toning?

205 Inlägg
23 april 2006
Trådstartare
Vet någon en hemsida där dom säljer bakljusspray (toning, svart) och solfilm till ett vettigt pris?
Hittat bakljus toning för typ 400 spänn för en flaska vilket inte är värt priset wink

Vi hade förut på en mack här för ca 70 spänn, någon sida med liknande priser?

Tackhej smile

BMW M3 är körglädje!
102 Inlägg
23 april 2006
Jadu sån spray finns på Mekonomen, säkert på biltema, Micro osv... finns på de flesta ställen de säljer reservdelar... tongue

Blinka med blåljus om du vill race:a

119 Inlägg
23 april 2006
robstar skrev:
Vet någon en hemsida där dom säljer bakljusspray (toning, svart) och solfilm till ett vettigt pris?
Hittat bakljus toning för typ 400 spänn för en flaska vilket inte är värt priset wink

Vi hade förut på en mack här för ca 70 spänn, någon sida med liknande priser?

Tackhej smile

http://www.creatix.se/Shop/Index.php här finns bakljus spray för 169 spänn....

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare

79 Inlägg
9 januari 2007
Lånar den här tråden lite bara och passar på att fråga om det är tillåtet att ha det? Vad säger dom när man besiktigar den?

MVH André

LillNaisarn
9 januari 2007
andre_023 skrev:
Lånar den här tråden lite bara och passar på att fråga om det är tillåtet att ha det? Vad säger dom när man besiktigar den?

MVH André

Man får tona , bara det blinkersen blinkar Orange som på orginal, vilket kan bli lite svårt om man tonar svart/rött/blått/grönt och alla kulörer det finns att köpa toning på burk...

provade rulla in med min MB med tonade orginal bakljus (helröda m vitt backljus) och det vart en massa gnäll men kom undan med att jag skulle ta bort det direkt då jag kom hem istället smile

Sök