Hallå igen!
Idag har jag lämnat in bilen för att få bytt framhjulen! Riktigt nöjd med servicen och priset!
Åkte sedan ut till garaget för att plocka av hjulen och efterdra alla bultar ordentligt, så nu är den klar så långt!
Eftersom belysningen till varvmätaren inte fungerade sedan jag bytte lampor till turbomätare/bränslemätare (andra sidan av mätarhuset) så plockade jag även ner det en vända till.
Min förhoppning va att något skulle sitta löst eller va missat, men efter att ha monterat ihop det igen fungerade det fortfarande inte!
Blir till att åka till Saab imorgon och skaffa 2 nya lampor, köpte åtminstone en multimeter på hemvägen så jag kan felsöka ordentligt nästa gång!
Hmm, om man ska värma en frusen pizza...på en grill....och man bara bränner skiten när man lägger direkt på gallret.....varför inte lösa det på ett snyggt sätt istället?
Titta vad vackert det blev! Fick förövrigt "polera" bort det brända brödet med borrmaskin och ståltrissa! Funkar utmärkt, men rekommenderas ej när man bjuder det motsatta könet på middag!
Såhär blev det med rätt fälgar på!
Peace out!