4272
Sök

Skruvat.se, är det nå skit eller är det bra saker?

118 Inlägg
10 juli 2009
#21
För en månad sen märkte jag att dimljusen på bilen va spruckna i glaset.. beställde därför 2 st nya därifrån.. på hemsidan stod det att de fanns i lager.. men efter 3 dagar ringde jag och frågade vad som hade hänt.. mjukvarufel på hemsidan.. grejerna fanns itne alls i lager..

aja.. väntade ett par dager till och vips dyker paketet upp.. hämtar det och tycker det verkar vara lite väl stort för att vara ett par dimlyktor.. öppnar paketet på parkeringen och får upp ett par lykthus till en Focus?! WTF?!

nej säger jag! aldrig mer skruvat.se

när jag väl fick hem de riktiga lyktorna kom den ena jättefint nerpackad i en låda smockad med volvologgan på, fylld med skumplast, tillochmed glödlampa fick jag me.. den andra kom i en hemmagjord låda utan varken skydd för lyktan eller glödlampa.. ännu skumamre..

allt är till salu för rätt pris..

191 Inlägg
12 oktober 2009
#22
Nej, beställ inget från skruvat. Dålig service! Fått vänta 1 1/2 månad på mina prylar som jag redan betalat för! Efter flera utlovade leveranser har jag ännu inte delarna, massa bortförklaringar etc. Har jag tur så kanske jag får dom i år??


379 Inlägg
12 oktober 2009
#23
tal0n skrev:
har aldrig klagat på biltema tongue
inte ja heller älskar verkligen biltema big_smile

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

214 Inlägg
31 maj 2010
#24
Skickade mail och frågade vad dom har för tillverkare på sina bromskivor. Hade även bifogat art nr på skivan jag vill köpa.

Fick ett minst sagt pinsamt svar enligt mig.....
Inte ett namn på tillverkare eller leverantör lyckades han klämma fram lol

Citat :
Hej.

Det är svårt att säga vilken tillverkare vi har på bromsskivor då vi tar från många olika leverantörer.
dock så har vi som krav på våra leverantörer att alla produkter ska motsvara eller överstiga original kvalité.

Många av våra leverantörer tillverkar sina bromsskivor i samma fabrik som Brembo

Med vänliga hälsningar
Magnus Ewerlöf
www.skruvat.se
Slut citat


Forummoderator
9 299 Inlägg
31 maj 2010
#25
Har endast beställt 2 prylar från Skruvat, ett handtag och ett oljetråg till en audi.  Har funkat klockrent och varit billigare än på skroten.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
31 maj 2010
#26
har beställt kylare, avgaspackningar, bränsle relä därifrån å är grymt nöjd
att det blir fel i bland är ju bara mänskligt

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Svetsare
3 150 Inlägg
3 juni 2011
#27
Är dom bättre på uppdatering samt service nu eller?

Tänkte beställa skivor + belägg till audin därifrån.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

889 Inlägg
3 juni 2011
#28
Har beställt därifrån ett flertal gånger aldrig några problem snabba leveranser och trevlig personal

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

214 Inlägg
3 juni 2011
#29
Har beställt lite service grejor till M5:an därifrån. Funkade bra, fick också 100 kr rabatt som ny kund.
Tänkte beställa blinkersglas till 850 T5:an men upptäckte att biltema var billigare.
Mao, så kan det vara värt att kolla priser innan man bestämmer sig. Har dock inte haft några problem med kvalitén på skruvat

6 617 Inlägg
3 juni 2011
#30
Ända som kan vara bökigt med skruvat är leveranstiden..Annars är det inga problem därifrån imo

De/Dem

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 167 Inlägg
3 juni 2011
#31
Jag hade problem med Skruvat förra sommaren när jag skulle köpa startmotor till vår 765:a. Det blev fel 2 gånger, först fick jag en startmotor till en högerstyrd bil sedan fick jag en som inte alls överensstämde med Volvo. Det funkade skitbra med returerna och pengar och så. Näe, tacka vet jag Mekonomen, där blir det rätt från början och snabbt går det!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Svetsare
3 150 Inlägg
3 juni 2011
#32
Vettemannen skrev:
Jag hade problem med Skruvat förra sommaren när jag skulle köpa startmotor till vår 765:a. Det blev fel 2 gånger, först fick jag en startmotor till en högerstyrd bil sedan fick jag en som inte alls överensstämde med Volvo. Det funkade skitbra med returerna och pengar och så. Näe, tacka vet jag Mekonomen, där blir det rätt från början och snabbt går det!!

/Benny
Har kollat mekonomen men dom hade ej ventilerade skivor till min  hmm   Så av dom som hade ventilerade skivor så var Skruvat.se billigast som landade på ca 1050kr för skivor fram + belägg. Tätt efter kom Autoexperten med samma delar för ca 1400kr.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Fri fart för ett fritt folk!
13 982 Inlägg
4 juni 2011
#33
den enda anmärkningen jag har är att det tar tid ibland så har man brottom så kanske det inte är så bra

men förväntar mig inga under på en nätbutik sällan dom har något direkt i lager men har beställt för ett antal tusen lappar dom 3gångerna jag beställt kvaliten har jag inget att anmärka på
tändstiften var tex volvo orginal

och aldrig fått fel osv men som sakt leveranstiderna är deras svaga sida men förväntar man sig snabba leveranstider så får man åka till mekonomen eller liknande och betala dubbelt så mycket

Kör fort så hinner inget hända...


Sök