3317
Sök

Hur dyra är verkstäder på att byta abs pump på saabar

671 Inlägg
12 juli 2011
Trådstartare
skitsamma den åker på skroten eller säljes för vad jag gav för den för den hade totalt 7 fel och absolut 0.0 bromsar bak båda sidor  ett hett tips om man ska besikta en bil som förra ägarn gjorde    så ska man åka till falun för där kollar man varken bromsledningar  om dom e igenomrostade   det verkar heller inte som att dom kollar abs lampa som troligvis lyste även då sad

har ett par sprillans strålkastare över i fall nån undrar

1 019 Inlägg
15 juli 2011
karlsson_1984 skrev:
totalt 7 fel och absolut 0.0 bromsar bak båda sidor

Japp, går inte pumpen så har du inga bromsar bak.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 juli 2011
karlsson_1984 skrev:
skitsamma den åker på skroten eller säljes för vad jag gav för den för den hade totalt 7 fel och absolut 0.0 bromsar bak båda sidor  ett hett tips om man ska besikta en bil som förra ägarn gjorde    så ska man åka till falun för där kollar man varken bromsledningar  om dom e igenomrostade   det verkar heller inte som att dom kollar abs lampa som troligvis lyste även då sad

har ett par sprillans strålkastare över i fall nån undrar

Kör för fan inte bilen på skroten bara för att den har lite småfel tongue

Dom flesta av tvåorna måste väl ha med ABSen att göra, eller ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

671 Inlägg
19 juli 2011
Trådstartare
nu står den där för nån som vill plocka.. men men brist på kunskap om att mecka bil så får det bli så. har 2 bilar till sen gav jag bara 2.000 för den så  men däremot har jag 2st sprillans strålkastare till salu låga fronten

Sök