3359
Sök

stora problem

5 Inlägg
25 april 2005
Trådstartare
hallo jag har kopplat in mitt slutsteg och basen och dratt alla kablar rätt , satt dit alla sakringar, och gjort allt rätt men steget Protectar och undrar om nån vet vad det kan vara för fel. jag har provat steget och basen i en annan bil och där funkar allt. jag har provat med annan huvudenhet men inget resultat.. vad kan det vara för fel snälla hjälp mig

Så eller så eller tvärtom.
86 Inlägg
25 april 2005
det måste väl va nån kortslutning eller nåt endå på nånkabel... kolla allt en gång till!

/Joel
"Det ordnar sig alltid."

5 Inlägg
25 april 2005
Trådstartare
nej det e ingen kortslutning för det får ström som det ska

55 Inlägg
25 april 2005
lister skrev:
hallo jag har kopplat in mitt slutsteg och basen och dratt alla kablar rätt , satt dit alla sakringar, och gjort allt rätt men steget Protectar och undrar om nån vet vad det kan vara för fel. jag har provat steget och basen i en annan bil och där funkar allt. jag har provat med annan huvudenhet men inget resultat.. vad kan det vara för fel snälla hjälp mig

Koppla bort högtalarkablarna från steget, protectar den fortfarande?

kan det vara så att en kabel har hoppat loss från basen innen i baslådan? det hade den gjort på min efter flytt till annan bil..

5 Inlägg
25 april 2005
Trådstartare
den protectar fortfarande om jag kopplar bort det

60 Inlägg
25 april 2005
lister skrev:
den protectar fortfarande om jag kopplar bort det

Om den fortfarande protectar så är det slutsteget som är paj. inte högtalarna...

Överladdad Golf Diesel...

5 Inlägg
25 april 2005
Trådstartare
nej slutsteget funkar i en anna bil

Driver
2 111 Inlägg
25 april 2005
jordkabeln har lossnat?...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

25 Inlägg
25 april 2005
eller dålig jord över lag. slipa rent ytan där jorden sitter...

5 Inlägg
25 april 2005
Trådstartare
har riktig jord oxå...

6 851 Inlägg
25 april 2005
Testa att bygla mellan remoten och batteri direkt. protectar den då fortf?

859 Inlägg
25 april 2005
Låter som dålig jord ändå! men då borde visserligen din Cd spelares signaljord brunnit för länge sen. Har du inte kopplat fel och är 1000% säker på det, ja då e ju steget trasigt...

108 Inlägg
25 april 2005
hmm , kan vara så att det är nått som är trasigt i steget , eller som glappar i ett ! så när du förflyttar de så kanske de står rätt till , testa å vrid å vänd på ett lite kanske hjälper ?

12 086 Inlägg
25 april 2005
Släng skiten o köp nytt verkar va ända lösningen då allt är rätt kopplat som du säger

781 Inlägg
25 september 2005
köp riktiga grejer femet:P

19 Inlägg
26 september 2005
Theo skrev:
Låter som dålig jord ändå! men då borde visserligen din Cd spelares signaljord brunnit för länge sen. Har du inte kopplat fel och är 1000% säker på det, ja då e ju steget trasigt...

Tror det oxå..........................

75 Inlägg
27 september 2005
Prova att koppla ifrån rem. kabeln från steget och bygla från + matningen. Startar det inte då är de fel på steget. Kolla jorden jäkligt noggrant!

Har bytt namn till ''Robininfocus'' pga bilbyte..

719 Inlägg
28 september 2005
FUnkar det i en annan bil måste ju felet ligga i kopplingarna eller i stereo enheten!

live free, die young.

Sök