8 augusti 2011
Trådstartare
Jag beställde ett insats sportfilter till min BMW e36 318i från Lintec för några veckor sen. Försäljaren va trevlig och rätt uppriktig. Och vi kom överens om att han skulle skicka ett filter och en faktura till min pappas företag genom DHL pga att de inte hade några direkt positiva erfarenheter av posten. Men fast att nästan en vecka hade gått så kom det inget filter, så jag kontaktade försäljaren igen. Då fick jag veta att dom bara hade lagt filtret i ett brev, satt på frimärke och lagt det i postlådan för att spara tid och pengar. Men de hade inget kolli nr eller nåt sånt som man kunde söka efter brevet med. Utan bad mig om att ha tålamod och vänta ifall att brevet döck upp.
Efter 2-3 veckor så kontaktade jag Lintec igen och sa att inget filter hade kommit, så dom beslutade sig för att skicka ett nytt filter fast genom DHL denna gången. Efter några dagar så ringde jag och fråga om dom hade nåt kolli nr på brevet eftersom inget packet eller avisering hade kommit och fick ett nummer som visade att brevet hade kommit fram. Så jag åkte och hämtade ut det. Men när jag öppnade o tog fram filtret så fick ja se att jag hade fått ett filter till en BMW e30 316-318 M40 fast att jag hade beställt filter till en BMW e36 316-318 M43.