2132
Sök

Lackförslag inför vinterns makeover tack!.

248 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
#1
Jo, det är som så att Hondan ska få en ny färg till vintern, och jag har beslutsångest.

så tänkte slänga ut en tråd här angående smakråd, tips och ideer, så känner ni att "den skulle vara riktigt snygg i ******" så skriv gärna!

Bilder på bilen hittar ni på min sida

Fälgarna ska ersättas med några snygga rota fälgar också, så bortse från kromet.


Professionell amatör
451 Inlägg
10 augusti 2011
#2
Jag skulle vilja se den i Vit pearl-lack med ett par fälgar med riktigt mycket kant på, osså små däck, gärna driftingdekaler över hela bilen !

AUDI - Four rings to rule them all

60 Inlägg
10 augusti 2011
#3
Tror nog det blivit snyggt med nån slags "Orange-metallic" och svarta fälgar kanske.

Orange : http://www.allipodtouchwallpapers.com/i … nziypa.jpg

Det kommer alltid en ny trevlig lördag, men det kommer inte en ny trevlig ungdom.

248 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
#4
Grimling skrev:
Jag skulle vilja se den i Vit pearl-lack med ett par fälgar med riktigt mycket kant på, osså små däck, gärna driftingdekaler över hela bilen !
var detta ett seriöst svar grimling eller luktar det lite ironi? tongue


248 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
#5
PyroN skrev:
Tror nog det blivit snyggt med nån slags "Orange-metallic" och svarta fälgar kanske.

Orange : http://www.allipodtouchwallpapers.com/i … nziypa.jpg
Ja då skulle den med all säkerhet synas iallafall, men kanske lite väl skrikigt?


56 Inlägg
12 augusti 2011
#6
Ta och blanda en egen färg och skapa något unikt, har du vägarna förbi Gbg så är du välkommen in på jobbet så hjälper jag dig gärna.

Mvh


248 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
#7
weisse skrev:
Ta och blanda en egen färg och skapa något unikt, har du vägarna förbi Gbg så är du välkommen in på jobbet så hjälper jag dig gärna.

Mvh
Ja, det vore ju faktiskt något! Vart håller du till någonstans?


Professionell amatör
451 Inlägg
13 augusti 2011
#8
JinXr2 skrev:
Grimling skrev:
Jag skulle vilja se den i Vit pearl-lack med ett par fälgar med riktigt mycket kant på, osså små däck, gärna driftingdekaler över hela bilen !
var detta ett seriöst svar grimling eller luktar det lite ironi? tongue
Det var ett seriöst förslag, en japs gör sig alltid bra i driftingstuk big_smile

AUDI - Four rings to rule them all

248 Inlägg
13 augusti 2011
Trådstartare
#9
Grimling skrev:
JinXr2 skrev:
Grimling skrev:
Jag skulle vilja se den i Vit pearl-lack med ett par fälgar med riktigt mycket kant på, osså små däck, gärna driftingdekaler över hela bilen !
var detta ett seriöst svar grimling eller luktar det lite ironi? tongue
Det var ett seriöst förslag, en japs gör sig alltid bra i driftingstuk big_smile
okej tongue jo det gör dom ju, men kanske inte en FWD? wink


Professionell amatör
451 Inlägg
13 augusti 2011
#10
JinXr2 skrev:
okej tongue jo det gör dom ju, men kanske inte en FWD? wink
Aldrig sett arabdrifting? Dom kör fwd tongue och hur ofta ser man inte en volvo GL med R-emblem eller en dekal med "volvo diesel power" fast det är en vw-motor ? Stuket kan man väl skaffa ändå, som sagt gör sig japsare alltid bra i driftingstuk wink
Senast redigerat av Grimling (13 augusti 2011)

AUDI - Four rings to rule them all


Sök