3398
Sök

Tips på pålitlig bil för max 20,000

747 Inlägg
26 september 2011
Varför inte behålla A4an? Med lilla motorn kan knappast skatt eller driftkostnader vara så höga?
Något större värdefall är det inte heller på dom längre så länge man behåller dom i bra skick också.

/ Toni Larsson

1 302 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
tonimakaroni skrev:
Varför inte behålla A4an? Med lilla motorn kan knappast skatt eller driftkostnader vara så höga?
Något större värdefall är det inte heller på dom längre så länge man behåller dom i bra skick också.

Säljer den för att den ger mig bara utgifter

747 Inlägg
26 september 2011
Aha, ja ibland är det ju så tyvärr, jag hade satsat på hitta en fräsch Golf 3:a 1.8 iaf, bra och pålitlig bil. Väldigt lättskruvat med för den delen även.

/ Toni Larsson

Ford fantast
1 607 Inlägg
26 september 2011
tonimakaroni skrev:
Aha, ja ibland är det ju så tyvärr, jag hade satsat på hitta en fräsch Golf 3:a 1.8 iaf, bra och pålitlig bil. Väldigt lättskruvat med för den delen även.

synd bara att dom är så slöa

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

747 Inlägg
26 september 2011
Fiesta_Racing skrev:
tonimakaroni skrev:

Förmodligen piggare än en A4 1.6a iaf wink plus TS efterfrågade inte en snabb bil.

/ Toni Larsson

Ford fantast
1 607 Inlägg
26 september 2011
tonimakaroni skrev:
Fiesta_Racing skrev:
tonimakaroni skrev:

Förmodligen piggare än en A4 1.6a iaf wink plus TS efterfrågade inte en snabb bil.

köp min smile

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

1 302 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
intresserad utav en snabb, lättskruvad bil därav volvo då det jag hört är att de äldre ska vara lättskruvade. smile

Däcksvarvare
227 Inlägg
26 september 2011
fegge_89 skrev:
intresserad utav en snabb, lättskruvad bil därav volvo då det jag hört är att de äldre ska vara lättskruvade. smile

Du faller dock på kriterie nr 1... däremot kan den bli snabb om du har turbo, men då blir det inte billigt längre..
Senast redigerat av Lumik (26 september 2011)

The legendary

1 302 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
Lumik skrev:
fegge_89 skrev:

Du faller dock på kriterie nr 1... däremot kan den bli snabb om du har turbo, men då blir det inte billigt längre..

men är inte en volvo t5 skapligt snabb?

747 Inlägg
26 september 2011
Hur ligger T5or till i försäkringspremier om man är 22år, klangar inte rätt i mina öron iaf.

/ Toni Larsson

1 302 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
tonimakaroni skrev:
Hur ligger T5or till i försäkringspremier om man är 22år, klangar inte rätt i mina öron iaf.

hehe behöver väll inte skriva försäkringen på mig tongue
bra med släktingar.

Sök