gött fick bilen grundad i söndas! så snart ska den in i boxen och bli vit och fin
köpt tank i alu 044 pump An slagnar plus An kopplingar dra allt till rätta! så snart ut med moton igen.. på med ny kopplning och tryckplatta och lättat svänghjul från m20 svetsa retur till turbon!!
Gött tvingade med mig flickat till garaget i går kväll och satte upp ett nytt innertak!! blev sjuuukt jävla bra ...! det blev fejk mocca i svart för att fästa tyget med köpte jag en burk karlssons klister "kontaktlimm" och lim pikkka! sitter som berget.. sen får jag hoppas att solen inte gör sitt haha bilder kommer
fick äntligen dra på nyckeln i dag gick runt tog av ett stift för att kolla om den fanns nån gnista och det fanns det så nu ska jag få tag på en kylare så lite små slangar som saknas... sen blir det start
så allt rullar på som fan nu!! gjort nytt innetak gjort ny golv matta....! köp nått kjolpaket (bruden gjort slut ) så nu ska allt demoteras och en spackling kvar på taket sen blir hon lackad!! kommer bli så sjukt niice när allt är klart
Jag blir riktigt impad av ditt jobb +++++ Och det är svårare att hitta en bra e30 än en ny brud!!! Hon kommer ångra sej när du glider på stan med en görfin e30 och någon ny brud i framsätet.
Men gör färdigt bilen först innan du letar på någon ny brud.
haha tack så mycket! jo det är ju inte så lätt att hitta hon fin e30 i dag men man kan göra dom fina med mycket tid och tålamod .... men börjar bli lite roligare nu när folk komentera lite här nu så får bli lite bättre på att skriva vad som händer i garaget!
i går kom jag till garaget sjukt tänd på att starta moton!! började pilla lite med lite kablar, skruvade fast bränsle ledningarna och drog åt motor fästet.. åkte och köpte olja och bensin.. den gick fan igång blev sjukt glad nu kan jag komma vidare med turbo bygget... men i käll blir det bara till att löda alla kablar fixa bromsledningar