3262
Sök

Speedart tackar!!!

5 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
Hejsan alla glada. Skulle bara vilja tacka våra första kunder som fått sina grejer.
Riktigt kul att möta alla positiva människor, det är inte längre ASdyrt att  styla sin bil. Varför skall det vara det?

Också kul att läsa på zatzy att grejerna har finfin passform.
Var det någon som tvivlade?? smile

Har ni några frågor eller vill beställa något så går det bra, vi öppnar butiken imorgon (Måndag)

Den är absolut inte klar ännu men vi finns på plats för att ta emot samtal och besök.
Ni når oss på 0142-10602

Välkomna till Kungsvägen 30 i Mjölby (Auto Centers lokaler)

Vänligen
Speedart Team

Svindåre
1 433 Inlägg
14 januari 2007
Låter bra! big_smile jag ska nog beställa lite grejjer av er när man e tät big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

4 571 Inlägg
14 januari 2007
Jag ska kanske beställa nån pryl ja med när jag får svar på nått av mina 3 mail =/

362 Inlägg
14 januari 2007
Tesla skrev:
har ni någon hemsida? (A)

http://www.speedart.se/

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
14 januari 2007
Jag ska nog ta mig till er butik för att kolla lite smile Har ju inte så långt som tur är! smile

Lycka till för övrigt!

Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

1 503 Inlägg
14 januari 2007
Så jävla fint med en stylingbutik i stan!
Kommer bli stamkund wink

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

JapsRacer!
198 Inlägg
14 januari 2007
Låter super bra! big_smile

83 Inlägg
6 februari 2007
Ni har ju flera garageportar! Perfekt att klämma in min bil i en av dom! Närmare till er butik än parkeringen nästan.. Hehe

MVH Henke

Henke Lindbom
Mjölby
Mazda RX-7 -93 vänsterstyrd, Saab 900 SE V6 vinterbil, Yamaha R1 -03 leksak!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 84&p=1

egen företagare
630 Inlägg
6 februari 2007
Izual skrev:
Jag ska kanske beställa nån pryl ja med när jag får svar på nått av mina 3 mail =/

Jag håller med, så fort jag får svar på mina mail  så får ni nog en ganska fet beställning, ni kan ju läsa om det i ett av mailen jag skickade till er, speedart23.........

138 Inlägg
6 februari 2007
Någon som vet vilka öppettider dom har på Speedart? Hoppas att dom har öppet på helgerna = )

DFFL
9 020 Inlägg
6 februari 2007
pzymon skrev:
Izual skrev:

Jag håller med, så fort jag får svar på mina mail  så får ni nog en ganska fet beställning, ni kan ju läsa om det i ett av mailen jag skickade till er, speedart23.........

Har också mailat, men inte heller fått svar.
Allt jag ville veta var hur det var med spolarmunstycken på fronten till min bil.
Verkar vara en svår fråga.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök