24 januari 2012
Trådstartare
Det är så att jag har 2st B2 12as i bilen o ett B2 monoblock till det. Byggt en egen låda som jag lagt ner mycket jobb på och klätt invändigt med polyester och glasfiber i 2 lager. Och visst, basen är bra i bilen, men tycker nästan mina gamla grejer dunkade lika bra. Har sett videor och lite bilder på andra folk som har haft samma basar som jag har och kopplade ett steg till den ena basen och ett annat steg av annat märke till den andra. Det låter ju inte som att det borde vara så bra? eller? Men det dunkade på grymt bra när han hade gjort så i alla fall så därför tänkte jag bara ta o kolla upp det!
För har ett kicker steg liggandes inne o skräpar(mitt gamla steg) ett monoblock SX650W. Men kan man inte göra så att man..om man har ena steget igång o kopplat till ena basen, spelar o ställer in det...sen bara drar ut kablarna till basarna på det o kopplar in det andra steget till den andra basen, och gör likadant. Sen koppla in det andra igen?
eller är det bara jag som är ute o vimsar..blev bara lite fundersam, för som sagt spelade det på riiktigt bra när han hade gjort såhär!
Tack för svar!