3365
Sök

Kablar och MDF

15 Inlägg
14 februari 2007
Trådstartare
Hej jag har en liten fråga som jag hoppas att jag får ställa här...

Det är så här att min bil blev stulen häromdan och dom tog alla stereoprylar som jag höll på att trycka in (Blä) så jävla FETTsne

Nu till min fråga? FInns det någon där ute som har kvitton på kablar och tillhörande prytlar
köpta runt GBG om det går eller på nätet. Vore tacksam för svar:::

Andra frågan. Om man ska bygga en baslåda till två st DLS Nobelium 12. Hur tjock mdf ska man ha då och vad kostar den ca per km2

2 123 Inlägg
14 februari 2007
Förstår inte frågan ?
Vill du köpa kvitton på dina basar och tillhörande grejer eftersom du inte har egna ?

15 Inlägg
14 februari 2007
Trådstartare
Nej nej det var inte det jag menade dom har jag redan

Men jag hade strömkablar jordkablar säkringshållare lågnivåkablar och sånt och det låg i bilen...

1 631 Inlägg
15 februari 2007
radeeon skrev:
Hej jag har en liten fråga som jag hoppas att jag får ställa här...

Nä du, den frågan får du nog inte ställa. Räkna med att den plockas bort.

Däremot är jag inte säker på att du verkligen behöver kvitto på kablage. Det borde räknas som monteringsmaterial och är en självklar del av en färdig installation.

Var grejorna däremot inte monterade så är det en annan femma... Då är det hemförsäkringen som (i bästa fall) gäller.

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

FreddeK
15 februari 2007
du behöver alltså kvitton så du kan göra försäkringsbedrägeri? eller har jag fattat helt fel?

65 Inlägg
15 februari 2007
tror en km2 med mdf platta kostar mer än bilen! big_smile
kvadrat kilometer

15 Inlägg
16 februari 2007
Trådstartare
Ha ha ha ja det var roligt att jag skrev fel...

Nej det var inte alls tanken att jag skulle göra det men det är ganska tråkigt att ha köpt massa dyra kablar och sen inte få ut något för dom när nått pucko snor bilen eller hur?

Men glöm att jag ställde frågan fixar på annat sätt

Colaberoende
1 219 Inlägg
16 februari 2007
Om du kan så försök alltid att ta kort på det du gör och sätter in i bilen.
Både kul att spara och om någonting händer så kan man visa föräkringsbolaget korten.

/Ena

Sök