3853
Sök

Trimchip volvo 945 b200ft

216 Inlägg
19 mars 2012
TM är jävligt duktiga så även om de kanske blir dyrare än va du räkna med kommer du bli nöjd mer resultatet.
Annars är ju trollspeed duktiga på att chippa volvo.

Ja har guldbox å bränsle box ligger med är köhlers mjukvara i om de kan va intressant.

va skiljer en mekaniker från en amatör?
jo mekanikern har en ren overall

385 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
ja det verkar vara skillade killar, och värt pengarna men kanske bättre till nästa år då man uppgraderat med 531topp ormbo och 19t smile ifall guldboxen din är chippad är den av intresse och bränsleboxen är givetvis av intresse fall du kan ge mig ett bra pris på den wink vet du mer om mjukvaran från köhlner? vill inte ha några problem efter montering.. vet dock med mig att köhlner gör bra saker! hehe
Grantomta skrev:
TM är jävligt duktiga så även om de kanske blir dyrare än va du räkna med kommer du bli nöjd mer resultatet.
Annars är ju trollspeed duktiga på att chippa volvo.

Ja har guldbox å bränsle box ligger med är köhlers mjukvara i om de kan va intressant.

börn i varje hörn är fett rätt;)

402 Inlägg
19 mars 2012
Ja tyvärr är det jue så att det är dyrt att trimma på riktigt. Jo din motor klarar nog mera laddtryck för att du har mindre slaglängd i den. Då klarar sig stakarna längre.

385 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
jupp tongue precis så och mer gods är det ju med smile men detta återstår att se... hehe
Hedlisch skrev:
Ja tyvärr är det jue så att det är dyrt att trimma på riktigt. Jo din motor klarar nog mera laddtryck för att du har mindre slaglängd i den. Då klarar sig stakarna längre.

2 452 Inlägg
19 mars 2012
den boxen 563 kommer ej funka på hans bil då den är gjord med kallstartsventil med....

döden kommer tillbaka

385 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
men kan man inte bara ta chippet och flytta över till min box?
turbodeath skrev:
den boxen 563 kommer ej funka på hans bil då den är gjord med kallstartsventil med....

2 452 Inlägg
19 mars 2012
tyvär inte den kommer ej starta...bara för att koderna är gjorda för en 563 box....men jag var i garaget o städade idag o hittade 940 boxen däremot med det chipet jag hade i våran gamla 940 93a....vad tror du om en 500 kr ink frakt om du är intresserad så släng iväg ett pm till mig

döden kommer tillbaka

385 Inlägg
20 mars 2012
Trådstartare
turbodeath skrev:
tyvär inte den kommer ej starta...bara för att koderna är gjorda för en 563 box....men jag var i garaget o städade idag o hittade 940 boxen däremot med det chipet jag hade i våran gamla 940 93a....vad tror du om en 500 kr ink frakt om du är intresserad så släng iväg ett pm till mig

göööött big_smile

385 Inlägg
20 mars 2012
Trådstartare
manne_940 skrev:
smekallracing skrev:
tjenare!
har trimmat bilen lite och har bara chippning kvar!
då till frågan vem har chip till denna motorn och det ska vara chip som ni vet fungerar inget hemmagjort helvete eller halvfabrikat tack! smile

vikingchip smile

blev ecomaxchip av en kille som hade ;D

385 Inlägg
28 mars 2012
Trådstartare
jag hade 0280 000932 bränsleboxen i min och viking har till denna box smile tack för mig hej wink

Sök