3764
Sök

Hjälp mig att välja mobil :)

Wankel
1 080 Inlägg
18 februari 2007
jag har en samsung d900 och är riktigt nöjd med den

MDS Västerås

199 Inlägg
18 februari 2007
Sony Ericsson W850i

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 februari 2007
peternb84 skrev:
Sony Ericsson W850i

Ja, om den måste vara vik-eller skjutbar så lägger jag min röst på W850i jag med.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 februari 2007
zortep skrev:
Jag säger bara Nokia N73, Den är dock inte Vikbar men den har bra kamera och har symbian operativsystem , Du kan köpa till en  grej från t.ex eBay för 700 kr så har du Gps också smile
Sen så finns det sidor som man kan ladda ner program ifrån till den mobilen smile

N73 använder Symbian (vilket också verkar vara det enda som är bra med denna mobil).
Visst, den tar bra bilder tack vare en kraftig kamera, men även långsamt och med otroligt dålig kvalité i mörker.

Symbian gör också att mobilen känns seg och långsam. Annars är det ett otroligt bra operativsystem.
Använder det nu i min mobil. Vet dock inte hur bra det är med en vanlig "knappmobil", eftersom jag har pekskärm på min.
Pekskärm + Symbian är en helt grym kombination för övrigt...

Funderade på en N73:a ett tag eftersom jag ska byta mobil snart (förlänga abonnemang), men den föll bort tack vare sin långsamhet, t.o.m när Symbian-systemet vägde stort till Nokians fördel.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

385 Inlägg
23 februari 2007
de här angående gps är det  nån ny hårdavara man köper eller mjukvara?

Vw trimmare
2 995 Inlägg
23 februari 2007
John87 skrev:
zortep skrev:
Jag säger bara Nokia N73, Den är dock inte Vikbar men den har bra kamera och har symbian operativsystem , Du kan köpa till en  grej från t.ex eBay för 700 kr så har du Gps också smile
Sen så finns det sidor som man kan ladda ner program ifrån till den mobilen smile

N73 använder Symbian (vilket också verkar vara det enda som är bra med denna mobil).
Visst, den tar bra bilder tack vare en kraftig kamera, men även långsamt och med otroligt dålig kvalité i mörker.

Symbian gör också att mobilen känns seg och långsam. Annars är det ett otroligt bra operativsystem.
Använder det nu i min mobil. Vet dock inte hur bra det är med en vanlig "knappmobil", eftersom jag har pekskärm på min.
Pekskärm + Symbian är en helt grym kombination för övrigt...

Funderade på en N73:a ett tag eftersom jag ska byta mobil snart (förlänga abonnemang), men den föll bort tack vare sin långsamhet, t.o.m när Symbian-systemet vägde stort till Nokians fördel.

Beror inte enbart på symbian kör n80 med symbian 9.1 funkar kanon att det är segt beror på en helt annan sak minnet som själva telefonen har nokia använder texas instrument cpu
och intern minne dessa är ännu inte lika starka som en stor tegelstens handdator på 500mhz och 64 mb ram utan 193MHz och några futtiga mb ram....symbian är ett bra
os mjukvaran ligger för hårdvaran skulle ju jag vilja säga...

Nokia n80: Blåtand,Wlan,Ir,Gprs,symbian 9.1,s60Browser v1, 3mp kamera osv osv har allt man behöver + lite till jag rekommenderar dock att vänta på n95 som kommer piska ordentligt....

Knegare
718 Inlägg
23 februari 2007
Jag hade en w850i..
Visst den duger helt klart men blev knäpp efter att den åkte runt lite i bilen då jag körde av vägen.. Typ som att tappa den i golvet...

William 2009-02-20

3 627 Inlägg
24 februari 2007
Fast om du vill ha en lättförståd mobil bör du inte skaffa en nyare modell utav Nokia.. fattar inte vad de tänkte med när de gjorde de nya mobilerna.. är ju skitkrångliga menyer!

Har själv en 6280 för tillfället, det är en mobil jag rekommenderat.. om den funkar som den ska vilket den har en tendens att inte göra.. är snart inne på min 3de på mindre än ett år nu!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Sök