Är inte helt säker att jag dyker upp. Har jouren samt säsongsavslutning med innebandyn. Men ska såklart försöka trixa till de och komma med golfen:). Får även se om min kusin kan följa med med sin mkV
Först var det bara jag... Sen kom det några kändisar... Efter en halvtimme så bestämde vi oss för att köra några vändor och sen åka hem. Av ren tur körde jag inom parkeringen igen och vad hittade man där om inte fler trevliga VW. Hade alla bara kommit kl 18 och hittat parkeringen så hade detta varit en mycket bra första träff.
firefreak: vi få ordna en till inna BUG RUN men nesta gång som du sa inan att man kanske har kunade har valt en parkering som folk känner till antingen biltema eller på jägersro trvbanas parkering. jag är öppen för förslag.
Som sagt..nästa träff på en plats som flera känner till. Öl suget tog över och man lämnade efter en stund, och så hittar ni resterande på en annan parkering Tycker klart av vi kör en träff i mitten av Maj innan BR
Först var det bara jag... Sen kom det några kändisar... Efter en halvtimme så bestämde vi oss för att köra några vändor och sen åka hem. Av ren tur körde jag inom parkeringen igen och vad hittade man där om inte fler trevliga VW. Hade alla bara kommit kl 18 och hittat parkeringen så hade detta varit en mycket bra första träff.
Vi får helt enkelt anordna en till...
Ja det får vi göra ju , någon annanstans bättre mer känd ställe många hittar inte den parkering den är rätt så ny ,